خبرگزاری کار ایران

حمایت قوه‌قضاییه از جشنواره پروین اعتصامی

کد خبر : ۲۰۸۹۱۰

معاونت فرهنگی قوه قضائیه از هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی حمایت کرد.

داود سماواتی‌یار(رییس اداره تولیدات هنری قوه قضائیه) درخصوص حمایت این قوه از جشنواره پروین اعتصامی گفت: با توجه به نگاه ویژه حجت الاسلام هادی صادقی(معاون فرهنگی قوه قضائیه) به حوزه حقوق زنان و تکریم خانواده، در نشست مشترکی که بین سیدمحسن بابائیان(معاون فرهنگی عمومی معاونت فرهنگی قوه قضائیه) و برگزارکنندگان جشنواره فیلم پروین اعتصامی برگزار شد، قرار بر این شد که این معاونت برای نخستین بار در جشنواره‌ای با موضوع زنان و تحکیم بنیاد خانواده حضور یابد.

به گزارش ایلنا؛ وی در ادامه گفت: باتوجه به اینکه جشنواره فیلم پروین اعتصامی با بسیاری از فیلمسازان زن جوان و متعهد همکاری دارد چه در داخل و چه در خارج از کشور، تفاهم‌نامه‌ای با این جشنواره منعقد شد که ۱۰ فیلم کوتاه توسط ۱۰ فیلمساز با موضوعات تحکیم بنیان خانواده و محوریت حقوق شهروندی تولید شود.

سماواتی همچنین افزود: در بخش جوایز هم هیات داورانی ازسوی معاونت فرهنگی قوه قضائیه متشکل از: مهناز افضلی در بخش مستند، منوچهر محمدی و مریم نقیبی در بخش داستانی و منوچهر محمدی، داود سماواتی‌یار و مریم نقیبی در بخش بین‌الملل، فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره را براساس حوزه‌های مرتبط با این معاونت انتخاب و جوایزی را اهدا خواهند کرد.

هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم پروین اعتصامی به دبیری مازیار رضاخانی از ۲۸ مهر تا ۲ آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز