خبرگزاری کار ایران

«ماهی و گربه» در اسپانیا به نمایش درمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۰۳۷

فیلم سینمایی «ماهی و گربه» ساخته شهرام مکری در بخش رقابتی چهل وهفتمین دوره جشنواره «سیتگس» اسپانیا به نمایش در می‌آید.

فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری در بخش رقابتی چهل وهفتمین دوره جشنواره «سیتگس» اسپانیا به نمایش در می‌آید.
به گزارش ایلنا، در این جشنواره پانزده فیلم در بخش رقابتی حضور دارند که «ماهی و گربه» با فیلم‌هایی مثل اخرین ساخته کیم کی دوک وجیمز فولی به رقابت خواهد پرداخت. دربخش غیررقابتی این جشنواره مهم‌ترین فیلم‌های سال گذشته از جمله «لویتان» به کارگردانی زویاگینتسف، «دو روز ویک شب» به کارگردانی برادران داردن، «خواب زمستانی» ساخته نوری بیلگه جیلان وسایر فیلم‌هایی که اکثرا نمایندگان کشورشان برای جایزه اسکار هستند به نمایش درمی‌آیند.
جشنواره سیتگس یکی از قدیمی‌ترین فستیوال‌های فیلم اسپانیا است. «ماهی و گربه» بعد از این فستیوال در جشنواره ونکوور کانادا به نمایش درخواهد آمد. فیلم سینمایی «قصه‌ها» نیز در این جشنواره حضور دارد.
تعداد حضورهای بین المللی فیلم «ماهی وگربه» نزدیک به چهل حضور است که از دوره هفتاد فستیوال ونیز شروع شده وپس از ان فیلم در فستیوال‌های معتبری چون کارلووی واری، روتردام، پوسان، استانبول، نیویورک وغیره به نمایش درآمده است.
«ماهی و گربه» از اواسط مهرماه در گروه هنر و تجربه به نمایش درمی‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز