خبرگزاری کار ایران

خبرهای از جشنواره فیلم کودک،

مشخص شدن عنوان نشستهای شبانه و اسامی سینماهای میزبان

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۹۸۶

بیست و هشتمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان جمعه ۱۱ مهر افتتاح می‌شود و تا دوشنبه ۱۴ مهر در اصفهان ادامه خواهد داشت.

عناوین نشست‌های شبانه جشنواره فیلم کودک و همچنین اسامی سینماهای میزبان جشنواره اعلام شد.
به گزارش ایلنا امسال نشست‌های تخصصی شبانه بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با محورهای آموزشی و تربیتی برگزار خواهد شد.
در این نشست‌ها که طی روزهای شنبه ۱۲ مهر و یکشنبه ۱۳ مهر برپا می‌شود، دو محور تخصصی درنظر گرفته شده که اولین محور، بحثپیرامون «نقش نهادهای تربیتی و آموزشی در سینمای کودک و نوجوان و تاثیرپذیری کودکان و نوجوانان از سینما» خواهد بود.

همچنین دومین محور مورد بحثدر این نشست‌ها، «تأثیر تلویزیون، رایانه و بازی‌های رایانه‌ای برکودکان ونوجوانان» درنظر گرفته شده است.
این نشست‌ها، امسال در سالن اجتماعات هتل عباسی اصفهان با حضور کار‌شناسان، هنرمندان، اصحاب رسانه و مسئولان سینمایی برگزار خواهد شد.

همچنین ۹ سالن سینمای شهر اصفهان میزبان برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان خواهد بود.
سالن شماره یک و دوی سینما قدس، سینما ساحل، تالار هنر، سینما سپاهان، سالن سوره، سینما فرهنگیان و سالن شماره یک مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان نمایش‌دهنده فیلم‌های جشنواره خواهند بود.

سالن شماره دوی مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان نیز به رسانه‌های گروهی اختصاص خواهد داشت و قرار است جلسات پرسش و پاسخ خبرنگاران با دست‌اندرکاران فیلم‌های جشنواره در این سالن برگزار شود.
بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان از یازدهم تا چهاردهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز