خبرگزاری کار ایران

ایوبی:

گروه سینمایی کودک و نوجوان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۶۱۵

در حال بررسی هستیم تا گروه سینمایی کودک و نوجوان را مانند گروه سینمای گروه هنر و تجربه راه اندازی کنیم که در این صورت، اصفهان پایگاه اصلی آن خواهد بود.

رئیس سازمان سینمایی گفت: درحال بررسی هستیم تا گروه سینمایی کودک و نوجوان را مانند گروه سینمای گروه هنر و تجربه راه اندازی کنیم که در این صورت، اصفهان پایگاه اصلی آن خواهد بود.

به گزارش ایلنا؛ حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه رونمایی از پرده صلح در مقابل مقر اصلی جشنواره کودک، پس از نگارش دلنوشته خود گفت: این پرده نماد صلح است و بچه‌ها در خلق آن دخیل هستند. امروز هم دنیا، دنیای پیام‌های کوتاه و هنرمندانه و زیباست. اصفهان شهر فرهنگ و هنر است. پیام‌های فرهنگی اصفهان را همه دنیا شنیده بودند و پیش از این اصفهان را به عنوان مهد رنگ، هنر، شعر و معماری شناخته‌اند. امروز سینمای کودک هم به آن اضافه شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: اصفهان را پایگاه سینمای کودک می‌دانم. امسال استقبال مردم، نحوه برگزاری جشنواره، فعالیت مدیران و… نسبت به سال گذشته متفاوت است و این نشان می‌دهد مردم اصفهان جشنواره را برای خودشان می‌دانند و من مطمئنم اصفهان پایگاه خوبی برای سینمای کودک و نوجوان خواهد بود. هم برای ایران و هم برای جهان.

وی در ادامه گفت: سینمای کودک، سینمای آشتی مردم و خانواده‌ها با سینماست و من در نظر دارم بخشی عمده‌ای از این کار بر عهده جشنواره فیلم کودک است و بنا بر این است که در سال آینده بخش‌های بیشتری از جشنواره را به مردم اصفهان و مدیران اصفهانی واگذار کنیم. ضمن آنکه در حال بررسی هستیم تا گروه سینمایی کودک و نوجوان را مانند گروه سینمای گروه هنر و تجربه راه اندازی کنیم که در این صورت، اصفهان پایگاه اصلی آن خواهد بود.

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در مراسم افتتاحیه پرده صلح، قلم‌مویی را به پسری ۱۲ ساله داد تا او نقاشی‌اش را با رنگ اکرلیک روی پرده صلح آماده کند. سپس رئیس سازمان سینمایی روی پرده صلح این جمله را نگاشت: «آنجا که رنگ هست، جنگ نیست؛ پیش به سوی رنگ و هنر برای نهادینه کردن فرهنگ صلح.»

نقاشی‌های پرده صلح در روزهای آتی توسط کودکان و نوجوانان تکمیل خواهد شد و قرار است در مکان مناسبی به عنوان نماد صلح و دوستی نصب و به مجامع جهانی ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز