خبرگزاری کار ایران

مجموعه فیلم‌های برتر دفاع مقدس رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۳۱

مراسم رونمایی از ۳۰ اثر سینمایی از فیلمسازانی چون کیومرثپوراحمد، رخشان بنی اعتماد، همایون اسعدیان و رسول ملاقلی‌پور در موسسه رسانه‌های تصویری برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی از مجموعه فیلم‌های دفاع مقدس که شامل ۳۰ اثر سینمایی از فیلمسازانی چون کیومرثپوراحمد، رخشان بنی‌اعتماد، ابراهیم حاتمی‌کیا، همایون اسعدیان، مرحوم رسول ملاقلی‌پور و… است، در موسسه رسانه‌های تصویری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مجموعه آثار سینمایی برگزیده دفاع مقدس روز شنبه، ۱۹ شهریور ماه سال جاری در سالن اجتماعات موسسه رسانه‌های تصویری رونمایی می‌شود.

این مجموعه شامل ۳۰ فیلم برگزیده دفاع مقدس است که در میان فیلم‌ها، آثاری چون آژانس شیشه‌ای، اتوبوس شب، گیلانه، جنگ نفت کش‌ها، دوئل، روز سوم، بوسیدن روی ماه، سجاده آتش، سفر به چزابه، دیده‌بان، باشو غریبه‌ای کوچک و… دیده می‌شود. همچنین در این بسته سینمایی، دو مجموعه فیلم کوتاه در حوزه دفاع مقدس نیز وجود دارد که از تولیدات انجمن سینمای جوان است.

مجموعه فیلم‌های دفاع مقدس به همت موسسه رسانه‌های تصویری تهیه شده و در مراسم رونمایی این اثر «حجت الله ایوبی»، رئیس سازمان سینمایی و «حسین مسافرآستانه» مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و برخی از مدیران سینمایی حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز