خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه‌ای اعلام شد:

حمایت قاطع کانون کارگردان سینما از ایوبی

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۱۱۶

عدم نمایش فیلم‌هایی که دارای پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است آن هم بدلیل سلائق عده‌ای معدود، صرفاً باعثایجاد جو نا‌امنی در فضای سینمایی کشور می‌شود.

در پی حواشی پدید آمده بر سر راه اکران عمومی چند فیلم سینمایی دارای پروانه نمایش، شورای مرکزی کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به دکتر «حجت الله ایوبی» خواستار عدم تسلیم در مقابل خواسته‌های فراقانونی شدند.

به گزارش گزارش ایلنا؛ متن این نامه بدین شرح است:

«متأسفانه مدتی است شاهد فشارهای روز افزون بر شما و سازمان سینمایی در رابطه با اکران چند فیلم سینمایی می‌باشیم؛ فشارهایی که عمدتاً توسط جریان‌های حاضر و غیر مسئول و خارج از روال طبیعی اعمال می‌گردد. باور ما این است که حفظ شأن و جایگاه مدیران سینمایی وابسته به پایداری آن‌ها بر قوانین و تصمیات اصولی است که اتخاذ کرده‌اند. عدم نمایش فیلم‌هایی که دارای پروانه نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشند بدلیل سلائق عده‌ای معدود، صرفاً باعثتزلزل جایگاه مدیریتی شما و ایجاد جو نا‌امنی در فضای سینمایی کشور می‌شود ما مصرانه از شما می‌خواهیم تا با اجرای صریح قانون و پایداری بر تصمیماتتان و عدم تمکین در برابر خواسته‌های فراقانونی، فضایی امن و آرام را برای سینماگران این مرز و بوم فراهم سازید که در این مسیر کانون کارگردانان سینمای ایران درکنار شما خواهد بود.»

گفتنی است نامه یاد شده، نوزدهم مهر ۹۳ به دست و رویت رئیس سازمان سینمایی رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز