خبرگزاری کار ایران

شهاب حسینی: در فیلم ساکن طبقه وسط حرف دلم را زدم

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۲۶۱

شهاب حسینی از ساخت فیلم ساکن طبقه وسط اظهار رضایت کرد و گفت: با این فیلم حرف دلم را زدم و امیدوارم این فیلم به دل تماشاگران بنشیند.

مراسم رونمایی، اکران افتتاحیه و فرش قرمز فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی شب گذشته(۲۱ مهر) در مجتمع فرهنگی آسمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر سماواتی(تهیه‌کننده این فیلم) طی سخنانی گفت: امروز خوشحالم که اینجا آمده‌ایم و با همراهی گروهی از بزرگان سینما می‌خواهیم فیلم «ساکن طبقه وسط» را رونمایی کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز شهاب حسینی به ما عیدی می‌دهد و من زمانیکه با وی همکاری کردم پی به انسانیت و روحیه انسانی وی بردم.

سماواتی ادامه داد: «ساکن طبقه وسط» بدون حمایت دولتی و توسط بخش خصوصی ساخته شده و فیلم دغدغه ذهنی کارگردان فیلم است که تلاش کرد حدیثنفس خود را به تصویر بکشد.

شهاب حسینی نیز با تشکر از تهیه‌کننده فیلم، عوامل و میهمانان حاضر گفت: از ساخت این فیلم بسیار خوشحالم زیرا با این فیلم حرف دلم را زدم و امیدوارم این فیلم به دل تماشاگران بنشیند.

در این مراسم که ساعت ۱۷آغاز شد و تا ساعت ۲۲ به طول انجامید قرار بود بعد از نمایش فیلم نشست خبری فیلم برگزار شود اما به دلیل ازدحام جمعیت و علاقمندان به شهاب حسینی برگزاری نشست خبری عملا امکان پذیر نشد.

در این مراسم؛ علیرضا قربانی، فخرالدین صدیق شریف، دیبا زاهدی، فقیه سلطانی، تهیمنه میلانی، نصرالله مدقالچی، صدیق تعریف، مهشید افشارزاده، محمد نیک‌بین، کریم باقری، محمد حاتمی، امیر سماواتی، امیر عابدی، مجتبی راعی، حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، طناز طباطبایی و مینا ساداتی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز