خبرگزاری کار ایران

نمایش «مادیان» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

کد خبر : ۲۱۳۶۰۵

شصت و هفتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران پنجشنبه ۲۴ مهر به نمایش فیلم «مادیان» اختصاص دارد.

فیلم «مادیان» به کارگردانی علی ژکان در سینما تک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایلنا، شصت و هفتمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران پنجشنبه ۲۴ مهر به نمایش فیلم «مادیان» اختصاص دارد.

در فیلم «مادیان» سوسن تسلیمی، حسین محجوب، پرویز شاهین خو، ملیحه نیکجومند، ملیحه نظری و مرحومان فیروز بهجت محمدی، فرهادخان محمدی و عطاالله زاهد بازی می‌کنند. مرحوم مهرزاد می‌نویی به عنوان تدوینگر، مرحوم فرهنگ معیری به عنوان گریمور، مرحوم شاهرخ سخایی به عنوان عکاس با این فیلم همکاری کرده‌اند.

این فیلم ماجرای فقر شدیدی را حکایت می‌کند که بر زندگی بیوه‌ای روستایی به نام رضوانه و فرزندان یتیمش مستولی شده است و در یک فصل بارانی هم ابعادش افزایش پیدا می‌کند چرا که در اثر ریزش شدید نزولات آسمانی و نابودی محصولات کشاورزیشان اندک ممر درآمدشان هم با وقفه مواجه می‌شود.

این فیلم پنجشنبه ۲۴ مهر ساعت ۱۷:۳۰ در تالار استاد شهناز و برای اعضای سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید و سپس نشست نقد و بررسی آن با حضور علی ژکان، حسین محجوب بازیگر، شریف لطفی آهنگساز، محمدرضا دلپاک، اسحق خانزادی، اصغر هاشمی، مدیرتولید و خسرو دهقان به عنوان منتقد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز