خبرگزاری کار ایران

باشگاه فرهنگی فیلمنامه‌نویسان برای زمستان عضو می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۱۰۶

باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران با هدف ایجاد پل ارتباطی میان کانون فیلمنامه‌نویسان و فیلمنامه‌نویسان غیرعضو و دانشجویان تاسیس شده است.

باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران برای فصل زمستان عضو می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، این باشگاه فرهنگی که کار خود را از مهرماه ۹۳ با سلسله نشست‌های فصل پاییز آغاز کرده؛ برای فصل زمستان عضو جدید می‌پذیرد.

علاقمندان فیلمنامه‌نویسی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه نویسان نشده‌اند؛ می‌توانند از چهارم آبان، هر یکشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۷ برای عضویت و حضور در نشست‌های فصل زمستان به خانه سینما ۲ واقع در خیابان وصال شیرازی مراجعه کنند.

باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران با هدف ایجاد پل ارتباطی میان کانون فیلمنامه‌نویسان و فیلمنامه‌نویسان غیرعضو و دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حوزه فیلمنامه‌نویسی و ادبیات نمایشی از تیر ۹۳ برای سلسله نشست‌های فصل پاییز عضوگیری کرد و اولین نشست این فصل پنجشنبه ۲۴ مهر در سالن سیف الله داد خانه سینما برگزار شد.

فرم تقاضای عضویت و نسخه کامل بروشور باشگاه فرهنگی آموزشی کانون فیلمنامه‌نویسان سینمای ایران روی سایت کانون فیلمنامه‌نویسان به نشانی www. iranianscreenwriters. com قابل دسترسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز