خبرگزاری کار ایران

بنی اعتماد: امیدوارم قصه‌ها تا آخر پاییز در ایران اکران شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۶۹

فیلم سینمایی «قصه‌ها» با حضور «رخشان بنی‌اعتماد» کارگردان فیلم در جشنواره فیلم ابوظبی روی پرده رفت.

فیلم سینمایی «قصه‌ها» با حضور «رخشان بنی‌اعتماد» کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم شب گذشته جمعه ۲ آبان در جشنواره فیلم ابوظبی روی پرده رفت و مورد استقبال تماشاگران و منتقدان سینمایی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا، بعد از نمایش این فیلم، «رخشان بنی‌اعتماد» به سؤالات تماشاگران حاضر در سالن پاسخ داد و در مورد استفاده از بازیگران حرفه‌ای و سر‌شناس سینمای ایران در این فیلم گفت: اکثر پرسوناژهای این فیلم، پرسوناژهای فیلم‌های من در طول تمام دوران کاریم بودند که شرایطشان را در زمان حاضر تصویر کردیم. اما این راز، بین من و تمام کسانی است که در هر کجای دنیا فیلم‌های قبلی‌ام را دیده‌اند. والا این فیلم کاملاً مستقل است و هیچ نیازی به این ندارد که فیلم‌های قبلی‌ام را بایستی دیده باشید.
وی همچنین گفت: استفاده از این بازیگران بر مبنای نقش‌هایی بود که قبلاً در فیلم‌های من بازی کرده بودند و این شخصیت‌ها وجود داشتند؛ طبیعتاً من نمی‌توانستم کاراکتر‌هایم را عوض کنم و از‌‌‌ همان بازیگر‌ها بایستی استفاده می‌کردم.
بنی‌اعتماد در ادامه افزود: خیلی از این بازیگران در سالهای دور که من با آن‌ها کار می‌کردم بازیگران خیلی خیلی معروفی نبودند، از جمله؛ «فرهاد اصلانی» که در این فیلم نقش شوهر یکی از شخصیت‌های فیلم را بازی می‌کرد؛ در یکی از فیلم‌های قبلی من نقش کوتاهی داشت و برای اولین بار، اصلاً وارد سینما شد. تقصیری نداشتم؛ سال‌ها گذشت و همه این‌ها بازیگران بزرگ و معروفی شدند.
کارگردان و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «قصه‌ها» در مورد حضور آدمهای داستان این فیلم در پس‌زمینه آن گفت: در مورد افرادی که در پس‌زمینه تصویر این فیلم دیدیدباید بگویم اصلاً درگیر شوکه‌کردن تماشاگر نبودم، بایستی قصه‌ها یکی یکی در پس هم می‌آمد و با حضور کاراکتر‌ها در همدیگر دیزالو می‌شدند. اگر قصد شوکه‌کردن تماشاگر را داشتم؛ شاید راه دیگری برای گفتن این قصه‌ها به همدیگر پیدا می‌کردم و دقیقاً همین نیت را داشتم و به‌‌‌ همان شکل هم اجرا کردم.
«رخشان بنی‌اعتماد» در پایان، در پاسخ به سؤال یکی از تماشاگران خارجی در مورد اکران فیلم سینمایی «قصه‌ها» در سینماهای ایران گفت: امیدوار هستم که تا آخر فصل پاییز این فیلم در سینماهای ایران اکران شود و امیدوارم که این اتفاق بیافتد.
این فیلم که در دومین نمایش خود در جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی، ساعت۳:۳۰بعدازظهر روز دوشنبه ۴ آبان ماه جاری(۲۶ اکتبر) در سالن شماره ۶ وکس مرکز سینمایی «مارینا مال» روی پرده خواهد رفت، برای تصاحب جایزه «مروارید سیاه» بخش رقابتی اصلی هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ابوظبی با ۱۷ فیلم از کشورهای فرانسه، ایتالیا، انگلستان، چین، ژاپن، مراکش، روسیه، کره جنوبی، دانمارک، هنگ کنگ، قطر، امارات، موریتانی، لبنان، آلمان، و اقلیم کردستان عراق به رقابت می‌پردازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز