خبرگزاری کار ایران

با حضور اساتید برجسته بین‌المللی،

کارگاه‌های تحقیقاتی جشنواره «سینماحقیقت» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۸۷

کارگاه‌های تحقیقاتی و پژوهشی هشتمین دوره جشنواره سینماحقیقت با حضور بیل نیکولز، حمید نفیسی، ترولس لای، ایتسوشی کاواسه و هدی هانیگمان برگزار شد.

کارگاه‌های تحقیقاتی - پژوهشی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت با حضور اساتید برجسته جهانی برگزار خواهد شد.
به گزارش ایلنا، این کارگاه‌ها با حضور اساتیدی چون بیل نیکولز، حمید نفیسی، ترولس لای، ایتسوشی کاواسه و هدی هانیگمان، به ترتیب با موضوعات مستند و ذهنیت، گرایش‌های نو در سینمای مستند و چگونه تاریخ اجتماعی بنویسیم، فیلم - مقاله، انسان‌شناسی تصویری(با نگاهی به سینمای مستند ژاپن) و چگونه در فیلم مستند مصاحبه کنیم، از تاریخ ۹ تا ۱۲ آذرماه ۱۳۹۳ و در حاشیه برپایی هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.
شرایط متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی - پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، مراحل و نحوه ثبت‌نام روی سایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، زمان برگزاری کارگاه‌ها و… روی پایگاه اینترنتی www. cefc. ir و www. cinematajrobi. ir قرار گرفته است.
به هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌ها حضور فعال داشته و در طول زمان برپایی آن غیبت نداشته باشند، گواهی حضور اعطاء خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز