خبرگزاری کار ایران

۷۵ فیلم در راه بازبینی هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۲۶۰

پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۵ تا ۸۰ فیلم سینمایی مورد بازبینی هیات انتخاب قرار گیرد.

مدیر دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام اینکه از ابتدای آبان ماه ثبت نام آثار سینمایی آغاز شده؛ گفت: همکاران دبیرخانه برای دریافت آثار جهت بازبینی هیات انتخاب درحال پیگیری و نوبت‌دهی به تهیه‌کنندگان هستند که پیش‌بینی می‌شود امسال ۷۵ تا ۸۰ فیلم سینمایی مورد بازبینی هیات انتخاب قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، ناصر باکیده افزود: همانگونه که در مقررات اعلام شد، در میان آثار ارائه شده به دبیرخانه هیچ اثر ویدیوئی پذیرفته نمی‌شود..

وی ادامه داد: این آمار در مقایسه با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد چرا که سال گذشته هیات انتخاب ۱۱۲ فیلم را مورد بازبینی قرار داد که از این میان ۳۷ اثر ویدیوئی و ۷۵ اثر سینمایی بود.

باکیده اضافه کرد: به نظر می‌رسد امسال نیز با توجه به آماری که از فیلم‌های در حال ثبت نام در اختیار داریم وضعیت آثار ثبت نام شده مشابه سال گذشته است.

وی بیان کرد: بازبینی از فیلم‌های آماده نمایش «اول آذرماه» آغاز و تاریخ احتمالی برای بازبینی هر فیلم به تهیه کننده آن اثر اعلام خواهد شد.

باکیده تاکید کرد: امیدواریم هیات انتخاب کارخود را تا «پایان آذرماه» به پایان برساند و تا «دهم دی ماه» فهرست نهایی فیلم‌های منتخب به تهیه کنندگان اعلام شود تا به مشکلات فنی، برای آماده سازی نهایی فیلم‌ها برنخورند.

مدیر امور اجرایی و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم فجر همچنین اعلام کرد: از میان ۷۵ تا ۸۰ فیلم سینمایی مورد اشاره تاکنون ۳۰فیلم آماده نمایش، که مراحل نهایی ثبت نام را طی کرده‌اند در الویت بازبینی هیات انتخاب قرار دارد.

وی در پایان از متقاضیان درخواست کرد هرچه زود‌تر نسبت به ثبت‌نام در سایت جشنواره فیلم فجر به آدرس www. fajrfilmfestival. ir اقدام کنند تا بتوانیم برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بازبینی آثار را آغاز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز