خبرگزاری کار ایران

اسامی فیلم‌های بخش «مستند شهر» جشنواره سینماحقیقت اعلام شد

کد خبر : ۲۲۴۴۶۷

فیلم‌هایی از شهراب میراب اقدم، هادی آفریده، محسن استادعلی، امیرعلی علایی، کاوه مظاهری در بخش «مستند شهر» جشنواره سینماحقیقت به نمایش درمی‌آید.

اسامی فیلم‌های بخش «مستند شهر» هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در این بخش ویژه که با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران برپا شده، ۱۳ فیلم مستند پذیرفته شده‌اند تا در ایام برپایی جشنواره سینماحقیقت روی پرده بروند. ضمن اینکه در آیین پایانی جشنواره هم سه جایزه به بهترین فیلم، کارگردان و پژوهش در زمینه مسائل شهر تهران اهدا خواهد شد.

اسامی فیلم‌های بخش «مستند شهر» جشنواره سینماحقیقت به این شرح است:

آرامستان(شهرام میراب اقدم)، از زندان تا باغ(مینو بیگی)، اهالی خیابان یکطرفه(مهدی باقری)، بازار از طهران تا تهران(رضا خانلری)، تهران ۴۳(فرشید ایوبی‌نژاد)، جایی برای زندگی(محسن استادعلی)، چنارستان(هادی آفریده)، خانه اردیبهشت(امیرحسین بیرجندی)، خانه سیمین و جلال(پریسا عشقی)، سیروس، بود و نبود یک محله(مینا سعیدی‌شهروز)، طبقه دوم(امیرعلی علایی)، کافه تهران(نیلوفر سعیدی)، گزارشی درباره مینا(کاوه مظاهری).

حمید سهیلی‌مظفر، محمد طلوعی و شادمهر راستین اعضای هیات انتخاب و داوری بخش مستند شهر جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت هستند.

فیلم‌های اهالی خیابان یکطرفه(مهدی باقری)، جایی برای زندگی(محسن استادعلی)، چنارستان(هادی آفریده)، خانه سیمین و جلال(پریسا عشقی)، کافه تهران(نیلوفر سعیدی) و گزارشی درباره مینا(کاوه مظاهری) در بخش مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت نیز پذیرفته شده‌اند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام موسی کاظم‌(ع) و طی روزهای ۹ تا ۱۶ آذرماه ۱۳۹۳، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز