خبرگزاری کار ایران

مسابقه یادداشت نویسی برای فیلم «میهمان داریم» برگزار میِ‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۹۶

مسابقه «یادداشتی برای یک میهمان» علاقمندان و مخاطبین فیلم سینمایی میهمان داریم برگزار و مخاطبان می‌توانند با نوشتن یک جمله یک خطی درباره این فیلم؛ در مسابقه شرکت کنند.

حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برای فیلم «میهمان داریم» که هم اکنون در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران عمومی شده، مسابقه یادداشت‌نویسی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، این مسابقه با عنوان «یادداشتی برای یک میهمان» برگزار می‌شود. علاقمندان و مخاطبین این فیلم سینمایی می‌توانند با نوشتن یک جمله یک خطی درباره فیلم سینمایی «میهمان داریم» در این مسابقه شرکت کنند.

برگه شرکت در این مسابقه از ۸ آذر ماه در گیشه سینماهای نمایش دهنده فیلم «میهمان داریم» و مراکز فرهنگی هنری ارائه می‌شود و مخاطبین می‌توانند پس از نگارش جمله خود در قسمت مربوطه از آن توسط گوشی همراه عکس گرفته و از طریق ایمیل و یا مراجعه به وب سایت میهمان داریم یادداشت خود را ارسال کنند. داوران پس بررسی مطالب ارسال شده به ۵ جمله بر‌تر جوایزی را اهدا می‌کنند.

آدرس وبسایت فیلم میهمان داریم www. mihmandarim. ir است. آدرس ایمیل این مسابقه نیز بدین شرح است: info @ mihmandarim. ir

جوایز این مسابقه عبارتنداز: نفر اول ۲۰۰۰۰۰۰۰ریال، نفر دوم ۱۷۰۰۰۰۰۰۰ ریال، نفر سوم: ۱۴۰۰۰۰۰۰۰ریال، نفر چهارم: ۱۱۰۰۰۰۰۰۰ ریال و نفر پنجم: ۸۰۰۰۰۰۰۰ ریال.

فیلم سینمایی «میهمان داریم» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی از ۲۱ آبان ماه در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی شده است.

در این فیلم پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، محمد و مهدی صادقی به ایفای نقش می‌پردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز