خبرگزاری کار ایران

نمایش «مامان» به نفع امور خیریه

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۴۳

عواید حاصل از نمایش سه فیلم کوتاه مامان، در راه و باد هر وقت که بخواهدمی‌وزد به موسسه خیریه «پیام امید» حامی زنان سرپرست خانوار اهدا می‌شود.

اولین نمایش فیلم‌های کوتاه ایرانی ۱۴ آذر ماه در سالن سینما تک پردیس سینمایی قلهک با حضور کارگردانان و هنرمندان سینما برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این پردیس سینماییت صمیم دارد با اکران فیلم‌های کوتاه و ارزشمند ایرانی گامی در جهت آشنایی مخاطبان و علاقمندان سینما با آثار تولید شده در بخش فیلم کوتاه بردارد. در همین راستا اولین فیلم‌های کوتاه در پردیس سینمایی قلهک روز جمعه ۱۴ آذر ماه ساعت ۱۹ نمایش داده خواهند شد.

سیدجمال ساداتیان(مدیر پردیس سینمایی قلهک) در این‌باره گفت: اولین نمایش فیلم‌های کوتاه ایرانی همین هفته روز جمعه(۱۴ آذر) ساعت ۱۹ در سالن سینما تک پردیس سینمایی قلهک با حضور کارگردانان و هنرمندان سینما برگزار خواهد شد.

ساداتیان افزود: فیلم کوتاه «در راه» به کارگردانی امیر صراف‌ها به مدت ۱۶ دقیقه و فیلم کوتاه «باد هر وقت که بخواهد می‌وزد» به کارگردانی مریم اسمی خانی به مدت ۳۰ دقیقه وفیلم کوتاه «مامان» به کارگردانی مرتضی جذاب به مدت ۱۵ دقیقه در اولین اکران به نمایش در خواهند آمد.

عواید حاصل از نمایش این فیلم‌ها به موسسه خیریه «پیام امید» موسسه حمایت از زنان سرپرست خانوار اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز