خبرگزاری کار ایران

«ماهی سیاه کوچولو» میزبان محمد احسانی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۵۶

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در روند بازدیدهای خود از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی، شنبه ۱۵ آذر با حضور در شهر آمل از پشت صحنه فیلم «ماهی سیاه کوچولو» بازدیدکرد.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در روند بازدیدهای خود از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی، شنبه ۱۵ آذر با حضور در شهر آمل از پشت صحنه فیلم «ماهی سیاه کوچولو» بازدید و با عوامل این فیلم درباره روند تولید آن گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش ایلنا، فیلم «ماهی سیاه کوچولو» با فیلمنامه‌ای از علی طالب آبادی به واقعه سال ۶۰ شهر آمل که به حماسه مردم آمل مشهور است، می‌پردازد و گروه فیلمسازی با تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و به کارگردانی مجید اسماعیلی چندی است که در آمل مشغول تصویربرداری هستند.

در این فیلم مریلا زارعی، مصطفی زمانی و همایون ارشادی به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش دارند.

«محمد احسانی» در جریان این بازدید از پشت صحنه این فیلم، خطاب به عوامل تولید گفت: خیلی خوشحالم که یک کارگردان اول، ورود خود به سینمای حرفه‌ای را با این مضمون آغاز کرده که به نوعی ادای احترام به رشادت‌ها و شجاعت‌ها و البته مظلومیت‌های مردم شریف آمل و شهدای آن واقعه است. با توجه به اینکه این فیلم قدری دیر شروع شده، امیدواریم باقی مراحل تولید به شایستگی به اتمام برسد.

وی همچنین اضافه کرد: قصه‌ای که از این فیلم در شورای پروانه ساخت مطرح شد قصه جذابی بود که به یکی از حوادثمهم اوایل انقلاب اشاره داشت. با عنایت به سابقه گروه تولید این فیلم که با محوریت محمد رضا شفیعی مشغول کار هستند امیدواریم نتیجه نهایی آبرومند و تأثیر گذار باشد. احتمالی که دور از ذهن نیست؛ چرا که این گروه، گروهی با سابقه است که سریال‌های خوبی ساخته و فیلم «سر به مهر» را نیز در کارنامه دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز