خبرگزاری کار ایران

از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه سالجاری؛

خانه هنرمندان میزبان جشنواره فیلم مستقل خورشید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۱۹

جشنواره خورشید در چهارمین دوره خوددر قالب پنج بخش شامل فیلم‌های داستانی، آثار مستند، فیلم‌های انیمیشن، بخش دریچه‌ای به سینما و بخش ویدئوآرت طراحی و برنامه ریزی شده است.

چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید از ۲۳ تا ۲۵ دی ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.
به گزارش ایلنا، جشنواره خورشید در چهارمین دوره خوددر قالب پنج بخش شامل فیلم‌های داستانی، آثار مستند، فیلم‌های انیمیشن، بخش دریچه‌ای به سینما و بخش ویدئوآرت طراحی و برنامه ریزی شده است.

چهره‌هایی همچون: کاظمیدینان، محمدآفریده، مهتابکرامتی، مونازاهد، یزدان عشیری، خاتونشهبازی، شهرزاداسفرجانی، فریدفرخندهکیش، مهدییادگاری، حسین نظری، ضیاءالدین صبوری ومهدییارمحمدی اعضای شورای سیاست گذاری این رویداد مستقل سینمایی را تشکیل می‌دهندو دبیری آن بر عهده مهدی یارمحمدیاز فیلمسازان جوان کشور است.

بیش از ۴۰۰ فیلم در پنج بخش جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید شرکت کردند که توسط هیات انتخاب متشکل از رامتین شهبازی، وحیدوکیلی‌فر، محمودرحمانی، مهدییا رمحمدی، جمال رحمتی، جمال اسکویی، مهدی جواهریان، مونازاهدومریم فیروزی آثار بخش مسابقه انتخاب شدند.
چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشیدبه همت پایگاه حمایت ازفیلم کوتاه مستقل برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز