خبرگزاری کار ایران

«چند متر مکعب عشق» با پول توجیبی ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۸۵

مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» شب گذشته ۵ دی ماه با حضور اهالی هنر و رسانه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» شب گذشته(۵ دی) با حضور اهالی هنر و رسانه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نوید محمودی(تهیه‌کننده چند متر مکعب عشق) گفت: همیشه فکر می‌کردم که تولید یک فیلم کار سختی است. اما حالا به این نتیجه رسیده‌ام که کلا همه چیز یک فیلم از تولید تا اکران کار پیچیده و سخت است. امیدوارم اگر فیلم ما را تاکنون ندیده‌اید، امشب با دیدن آن لحظات خوبی داشته باشید.

محمودی افزود: می‌دانم خیلی از شماهایی که امشب در سالن هستید، فیلم ما را قبلا دیده‌اید اما قطعا حضور دوباره شما باعثدلگرمی ما است. خوشحالیم که کنار ما هستید و از شما تشکر می‌کنم.

داریوش فرهنگ(کارگردان و بازیگر سینما) که سال گذشته نیز به عنوان هیات انتخاب در جشنواره فیلم فجر حضور داشت، گفت: خوشحالم که حامی و مشوق فیلم «چند متر مکعب عشق» هشتم. برادران محمودی با پول تو جیبی خودشان در بخش خصوصی با جان و دل این فیلم را ساختند.

وی ادامه داد: توصیه من همیشه به این عزیزان این بوده که گرفتار جایزه‌ها نباشند و به دنبال پول نروند. بگذارید پول به دنبال شما بیاید. من شخصا مغرور‌تر از آن هستم که به دنبال پول باشم. تردید ندارم با تشویق‌های این اثر برای ساخت فیلم‌های بعدی انرژی بیشتری می‌گیرید. البته حالا حالا‌ها این برادران هنرمند در سینما کار دارند.

فرهنگ در پایان تاکید کرد: توصیه می‌کنم حتما این فیلم را ببینید و به آشنایان و دوستان خود نیز دیدن آن را پیشنهاد کنید. «چند متر مکعب عشق» فیلم خوبی در این بازار رکود سینما است.

در پایان این مراسم قبل از نمایش فیلم، کلیپی که بنیامین بهادری برای این فیلم ساخته بود با حضور این خواننده برای مدعوین به نمایش درآمد.

در این مراسم رویا تیموریان، مسعود رایگان، سعید سهیلی، محسن علی اکبری، میلاد کی مرام، سام قریبیان، علی احمد‌زاده، آزیتا حاجیان، بهاره افشاری، لاله اسکندری، هومن سیدی، محمدرضا غفاری، مهرداد صدیقیان، آزاده صمدی، نورا هاشمی، سیاوش اسعدی، رضا درمیشیان، نوید محمدزاده، بهرنگ علوی، خاطره اسدی، کیهان ملکی، علیرضا کمالی‌نژاد، کیهان ملکی، امیر جدید، عمار تفتی، علیرضا کمالی‌نژاد، امیر کاوه آهنین جان، امیر جدیدی، نادر فلاح، مرتضی غفوری، سعید چنگیزیان و مسعود میرطاهری حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز