خبرگزاری کار ایران

اکران افتتاحیه «ملبورن» با یادی از کیانوش عیاری

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۲۲

جاویدی کارگردان فیلم ملبورن در مراسم افتتاحیه با یادی از کیانوش عیاری ابراز امیدواری کرد که مسائلی که برای وی و فیلم خانه پدری بوجود آمده به زودی حل شود.

مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «ملبورن» شب گذشته(هفتم دی ماه) در سینما آفریقا با حضور سینماگران، هنرمندان و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم نیما جاویدی نویسنده و کارگردان «ملبورن» گفت: ممنون از شما که امشب برای دیدن فیلم «ملبورن» آمدید. می‌خواهم درباره شخصی صحبت کنم که امشب بین ما نیست و من از وی خیلی یاد گرفتم. مثل کوه پشت من بود و صبور بودن را به من آموخت. او کیانوش عیاری است. امیدوارم مسائلی که برای وی پیش آمده به زودی حل شود.

در ادامه این مراسم فیلمی از پشت صحنه این اثر برای مدعوین به نمایش در آمد و پس از آن فیلم «ملبورن» اکران شد.

در این مراسم، غلامرضا موسوی، مهتاب کرامتی، علی مصفا، هومن برق نورد، حامد کمیلی، ویشکا آسایش، گلاب آدینه، محمود کلاری، سارا بهرامی، محسن کیایی، فردین صاحب الزمانی، ملیکا شریفی نیا، شیرین بینا، خاطره اسدی، لیندا کیانی، سهیلا گلستانی، الهام جعفر‌نژاد، نوید محمدزاده، بهرنگ علوی، امیر جدیدی، مانی باغبانی، مازیار فکری ارشاد، نگار جواهریان، روشنک گرامی، شیرین یزدان بخش، علی سرابی، سودابه خسروی، علی مردانه، حبیب اسماعیلی، جواد نوروزبیگی و… حضور داشتند.

فیلم سینمایی «ملبورن» از سوم دی ماه در گروه سینمایی آفریقا اکران عمومی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز