خبرگزاری کار ایران

اکران رستم و سهراب پس از مدت‌ها انتظار

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۰۰

انیمیشن رستم و سهراب به کار گردانی کیانوش دالوند از ۱۷ دی ماه به صورت آزاد اکران می‌شود.

رستم و سهراب از ۱۷ دی به صورت آزاد اکران می‌شود. این انیمیشن به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، داستان رستم و سهراب اساطیر شاهنامه است. این انیمیشن دو سال است که آماده اکران است، اما هر بار به دلیلی موفق به اکران نشد.

به گزارش ایلنا، رستم و سهراب تا امروز در جشنواره‌ها و بازارهای معتبری ازجمله بازار فیلم جشنواره فیلم کن، هفته فیلم‌های ایرانی ایتالیا(رم)، لهستان، انگلیس، آلمان شرکت کرده است. همچنین در روسیه(مسکو) به مدت سه هفته در ۵۰ سینما اکران شد. رستم و سهراب مورد تایید شرکت‌های انیمیشن سازی بزرگ واقع شده است و روزنامه وریته و انیمیشن مگزین تبحر ایرانیان را در ساخت و پرداخت این انیمیشن ستودند.

لوازم التحریر رستم و سهراب همزمان با شروع مدارس در تهران و شهرستان‌ها توزیع شد و مورد استقبال عمومی قرار گرفت. همچنین عروسک‌های رستم، سهراب و تهمینه نیزبه تازگی وارد بازار شده‌اند.

برادران دالوند امید دارند تا در روزهایی که کودکانمان به سمت انیمیشن‌های خارجی گرایش کرده‌اند و علاقه‌شان به بن تنها و بت‌ها بیشتر می‌شود، با اکران رستم و سهراب بتوانند کودکان ایرانی را با اسطوره‌های میهنشان نزدیک‌تر و آشنا‌تر کنند.
پخش رستم و سهراب با بامداد فیلم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز