خبرگزاری کار ایران

مروری بر فیلم‌های کوتاه خارجی در جشنواره فیلم خورشید

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۱۷۰

«چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید» طی روزهای ۲۳ الی ۲۵ دی ماه سال جاری، همراه با نمایش آثار راهیافته به جشن، در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در بخش چشم انداز جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، ۱۲ فیلم کوتاه از کشورهای فرانسه، آلمان، مجارستان و هلند به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایلنا، در بین فیلم‌های این بخش فیلم «شیشه» به کارگردانی «برت هانسترا» از کشور هلند، با بیش از ۷۰ جایزه بین المللی و همچنین جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی در سال۱۹۵۹ به نمایش درمی‌آید. همچنین فیلم انیمیشن «logi» از کشور مجارستان که جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی را در سال۱۹۸۱ به دست آورده نیز جزو این مجموعه است.

از فرانسه؛ فیلم «Ego» از فرانسه به کارگردانی لوییس بلیس، توماس لاگاش و باستین راجر به مدت ۷ دقیقه، فیلم «Loki» به کارگردانی مانول پرسو محصول سال ۲۰۰۲، فیلم «Mort de tau» به کارگردانی جرومی بولبز به مدت ۱۰ دقیقه، فیلم «Ombre portee» به کارگردانی ماریان وایزیر به مدت ۸ دقیقه، فیلم «Peinture blanche» به کارگردانی فرانسیس اولمان به مدت ۷ دقیقه، فیلم «Match» به کارگردانی یان یانوت به مدت ۵ دقیقه، فیلم «Lummiere» به تهیه کنندگان ژان ماری بارب و شانتال پرین به مدت ۵۱ دقیقه نمایش داده می‌شوند.

از هلند؛ فیلم‌های «Glass» به کارگردانی برت هانسترا به مدت ۱۰ دقیقه، فیلم «Zoo» به کارگردانی «برت هانسترا» به مدت ۱۱ دقیقه و از مجارستان؛ فیلم‌های «Logi» به کارگردانی رافوز فرنک به مدت ۴ دقیقه(برنده اسکار ۱۹۸۱)، فیلم «Gravitation» به کارگردانی رافوز فرنک به مدت ۳ دقیقه نمایش داده می‌شوند.

از آلمان نیز فیلم «Timpte» به کارگردانی دانیل شرایبر و کلاوس اوپرمان به مدت ۱۵ دقیقه نمایش داده می‌شود.

چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید طی روزهای ۲۳ الی ۲۵ دی ماه سالجاری، همراه با نمایش آثار راهیافته به جشن، در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز