خبرگزاری کار ایران

آیا فیلم‌های مستند همزمان با نماز و ناهار نمایش داده می‌شوند؟

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۴۲

قرار است هر روز از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ یکی از فیلم‌های مستند جشنواره در سالن اصلی برج میلاد به نمایش دربیاید.

از زمان انتشار فهرست ۱۱ فیلم مستند حاضر در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر؛ نحوه نمایش این فیلم‌ها دغدغه اصلی فیلمسازان آن‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ ۱۱ کارگردان فیلم مستند که آثارشان در جشنواره فیلم فجر امسال پذیرفته شده؛ طی نامه‌ای مشترک از علیرضا رضاداد تقاضا کردند تا به فیلمهای مستند در جشنواره فیلم فجر توجه جدی شود. آنها در نامه‌ی خود؛ تقاضا کرده بودند با برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه و اختصاص یک سانس از سالن اصلی به فیلم‌های مستند، فیلم‌هاشان در سالن اصلی برج میلاد بجای سالن‌های طبقات پایین به نمایش دربیاید.

بدنبال این درخواست جعفر صانعی‌مقدم(عضو هیات انتخاب بخش مستند و مسئول برگزاری همین بخش) با مستندسازان دیدار کرد و خواسته‌های آن‌ها را شنید و به دبیر جشنواره منتقل کرد. رضاداد نیز روز گذشته اعلام کرد با صانعی مقدم گفتگو کرده و تلاش دارد تا خواسته‌های آن‌ها را عملی کند.

اما امروز شنیده شد که به دنبال درخواست مستندسازان و مذاکران رضاداد و صانعی مقدم با ایشان؛ قرار است هر روز از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ یکی از فیلم‌های مستند جشنواره در سالن اصلی برج میلاد به نمایش دربیاید.

اینکه فیلم‌های مستند در سالن اصلی برج میلاد به نمایش دربیایید اتفاق مثبتی است اما زمان نمایش آن مناسب نیست. ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ زمان اقامه نماز ظهر و صرف ناهار است و باتوجه به تعداد بالای فیلم‌های سینمایی در بخش سودای سیمرغ، نگاه نو و بخش جنبی؛ حاضران در برج میلاد عملا با کمبود وقت مواجه می‌شوند لذا بهتر است مسولان جشنواره فرصت دیگری را برای نمایش فیلم‌های مستند در جشنواره تدارک ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز