خبرگزاری کار ایران

رضا داد:

مردم به سالن‌های سینما در ایام جشنواره فیلم فجرهجوم نیاورند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۹۷

از مردم تقاضا می‌کنم خیلی به سالن‌های سینما در ایام جشنواره هجوم نیاورند زیرا ظرفیتمان بسیار محدود است. امیدوارم بیش از جشنواره در زمان اکران عمومی آثار میزبان مردم باشیم.

علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در حاشیه حضور در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» به گفت‌وگو با اهالی رسانه پرداخت.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضاداد با بیان اینکه این برنامه می‌تواند به تبلیغات فیلم‌های راه یافته به جشنواره کمک شایانی کند گفت: این ویژه برنامه قبل از برگزاری جشنواره فیلم فجر می‌تواند به معرفی هرچه بهتر فیلم‌ها کمک کند.
وی ادامه داد: این برنامه به مخاطبان سینما کمک می‌کند تا در ایام جشنواره و اکران فیلم‌ها با آگاهی و تمایل بیشتری به استقبال آثار بروند.
رضاداد از حضور اهالی رسانه، عکاسان و تصویربرداران حاضر در این برنامه تقدیر و تشکر کرد و گفت: پوشش این برنامه در رسانه‌ها توسط همکاران رسانه‌ای به مخاطبان در مورد فیلم‌ها آگاهی می‌دهد.
وی افزود: امسال در جشنواره کار متفاوتی انجام دادیم که از هر فیلم شعار خواستیم؛ شعار جشنواره پیش به سوی اکران موفق است
وی تصریح کرد: ما همیشه نقطه ضعف داشتیم که مردم اطلاعاتشان در خصوص برنامه‌های جشنواره ناقص است چرا که نسبت به فیلم‌ها بدون اطلاعات وارد جشنواره می‌شدند و بعد از پیش فروش بلیت‌ها مردم انتظار داشتند که اطلاعات کامل را در اختیارشان قرار دهیم.
رضاداد ادامه داد: البته در این بین بولتن‌های کوچکی تهیه می‌شد که شاید انتظار را برآورده نمی‌کرد. در ‌‌نهایت ما فکر کردیم با برنامه‌ای به نام «یک فیلم، یک سلام» تهیه کنیم تا مردم با آگاهی بتوانند فیلم‌ها را انتخاب کنند.
وی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که این برنامه با موفقیت پیش رفت و فرا‌تر از سطح انتظار ما بود. من از احد می‌کاییل‌زاده و همکارانش که این برنامه را اجرا کردند، کمال تشکر را دارم.
دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجردر ادامه درباره دعوت از حضور مردم در جشنواره فجر گفت: از مردم تقاضا می‌کنم خیلی به سالن‌های سینما در ایام جشنواره هجوم نیاورند زیرا ظرفیتمان بسیار محدود است. امیدوارم بیش از جشنواره در زمان اکران عمومی آثار میزبان مردم باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز