خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری فیلم اعترافات ذهن خطرناک من؛

اعترافات ذهن خطرناک من، فضایی جدید در سینمای ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۴۲۳

فیلم اعترافات ذهن خطرناک من، ما را دعوت می‌کند تا فضای جدیدی را در سینمای ایران تجربه کنیم. ما باید تلاش کنیم تا جهان‌بینی تازه‌ای داشته باشیم. سینمای هومن سیدی، اتفاق عجیبی از جنس‌ کارهای تجربه نشده است.

نشست خبری فیلم اعترافات خطرناک ذهن خطرناک من، با حضور هومن سیدی، نگار جواهریان، رویا نونهالی، بابک حمیدیان، چکامه چمن‌ماه، عباس غزالی، پیمان شادمانفر و جواد نوروزبیگی شب گذشته ۱۵ بهمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ هومن سیدی(کارگردان) درباره این فیلم گفت: یک داستان خطی در ذهن من شکل داشت که باید طوری به آن می‌پرداختم که شبیه کارهای سینماگران بزرگ دنیا نباشد. برای رسیدن به این مسئله، باید آثارشان را میدیم و تلاش می‌کردم که شبیهشان نباشم. در این فیلم سرگردانی کاراکتر و حضورش در برزخ را نشان دهم. در اعترافات ذهن خطرناک من، تلاش شد یک روایت خطی با الما‌ن های سینمایی ساخته شود.

او ادامه داد: در سینمای جهان، آثار بسیار بزرگی مثل ممنتو با همین روایت ساخته می‌شود. من با افتخار از سینماگران بزرگ دنیا بهره می‌برم اما تلاش می‌کنم تا پرداخت خودم را هم در طول ساخته‌هایم داشته باشم.

هومن سیدی ضمن تاکید بر اینکه روند فیلم سازی فعلی‌اش را دوست دارد گفت: هر چه تاریخ سینمای ایران را مرور کردم، نفهمیدم که از کجا فیلم‌ ساختن شبیه به سینمای مستند باب شد؟ من افتخار می‌کنم که شخصیت‌ها و فضاهای غیر واقعی را در قالبی واقعی ارائه می‌کنم.

نگار جواهریان(بازیگر) درباره بازی‌اش در فیلم گفت: فیلمنامه‌ که بدستم رسید، مثال یک کادو برای من بود. در این فیلم همه چیز به آن شکلی که مورد نظر من هم بود، نوشته شده بود.

جواد نوروز بیگی(تهیه‌کننده) درباره تهیه‌کنندگی‌اش در این فیلم اظهار داشت: من به طور اتفاقی وارد این پروژه شدم و وقتی هومن پیش من آمد تا تهیه‌کننده این فیلم باشم، چشم بسته پذیرفتم چون مطمئن بودم کار موفقی خواهد شد و به هومن سیدی هم اعتماد کامل داشتم.

رویا نونهالی(بازیگر) درباره نقش خود در اعترافات ذهن خطرناک من بیان کرد: من فرصت کمی برای همکاری با هومن سیدی داشتم. نقش‌های این چنینی باعثمی‌شود که انسان قدر لحضاتش را بداند. خوشحالم که هومن سیدی این نقش را به من داد و امیدوارم مخاطبان هم دوست داشته باشند.

عباس غزالی(بازیگر) با اشاره به اینکه در اختیار کارگردان بوده است گفت: من برای کار در این نقش، تمام تلاشم را کردم تا در چهارچوب‌های مورد نظر هومن سیدی کار کنم و فکر نمی‌کنم که شبیه کارهای پیشین من باشد.

بابک حمیدیان(بازیگر) درباره اعترافات ذهن خطرناک من اظهار داشت: فیلم هومن ما را دعوت می‌کند تا فضای جدیدی را در سینمای ایران تجربه کنیم. ما باید تلاش کنیم تا جهان‌بینی تازه‌ای داشته باشیم. سینمای هومن سیدی، اتفاق عجیبی از جنس‌ کارهای تجربه نشده است. امیدوارم که فیلم های این‌چنینی در سینمای ایران ساخته شود.

پیمان شادمانفر(فیلمبردار) درباره تجربه همکاری‌اش با هومن سیدی بیان کرد: ما در صحبت هایمان با هومن تلاش کردیم تا تصاویر ساده را به طور عجیبی فیلمبرداری کنیم. خوشحالم که این فیلم را در کنار هومن سیدی تجربه کردم.

بامداد افشار(آهنگساز) من اولین کار سینماییم را تجربه کردم و باید از آقای سیدی متشکرم که این فرصت را در اختیار من قرار داد. البته من حدود ۷ سال موسیقی تئاتر کار کردم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز