خبرگزاری کار ایران

محمد‌ رضا فروتن: اولویت اولم روان‌شناسی بالینی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۹۹

اولویت من در این سال‌ها عوض شده و مشغول ادامه تحصیل در رشته روان‌شناسی بالینی هستم. علاوه بر این، فضای موسیقی را هم تجربه می‌کنم که برایم بسیار لذت بخش است.

محمدرضا فروتن بازیگر فیلم «شیفت شب» شب گذشته ۱۸ بهمن ماه در حاشیه نمایش این فیلم در برج میلاد تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به دلایل کمرنگ شدن نقش‌هایش در سالهای اخیر گفت: فیلم‌هایی را هم که در سالهای اخیر بازی کرده‌ام دوست دارم. فیلم‌هایی مثل عیار ۱۴، کنعان، تجریش ناتمام، دیگری و… همه فیلم‌های دوست داشتنی برای من بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا فروتن افزود: واقعیت این است که اولویت من در این سال‌ها عوض شده و مشغول ادامه تحصیل در رشته روان‌شناسی بالینی هستم. علاوه بر این، فضای موسیقی را هم تجربه می‌کنم که برایم بسیار لذت بخش است. بزودی آلبومم راهی بازار خواهد شد و امیدوارم مورد توجه مردم قرار گیرد.

فروتن با اشاره به تاثیرات متقابل حرفه بازیگری و رشته تحصیلی‌اش اظهار کرد: رشته تحصیلی‌ام همه جوانب زندگی‌ام را تحت تاثیر قرار داده و یکی از این تاثیرات هم طبیعتا روی بازیگری من بوده است. در مورد تحلیل روان‌شناختی شخصیت‌ها و نقشهایی که بر عهده می‌گیرم رشته تحصیلی‌ام توانسته به من کمک کند.

وی افزود: البته سینما برای من همیشه جایگاه خاص خودش را دارد و دستاوردهایی از سینما دارم که هیچوقت حاضر نیستم آن را با چیزی عوض کنم.
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر افزود: خیلی خوشحالم از اینکه فضا باز شده و جوانان می‌توانند حرف‌ها، مسائل و نیازهای نسل امروز را بررسی کنند و در موردش فیلم بسازند. حضور کارگردانان جوان در جشنواره امسال نشان دهنده جدیت و پشتکار آن‌ها برای باز کردن جای خود در صنعت سینمای ایران و البته اتفاق خوشایند و امیدوارکننده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز