خبرگزاری کار ایران

دبیر جشنواره سی‌و سوم فیلم فجر:

جشنواره امسال در قدوقامت سینمای ایران نبود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۳۲۲

رضاداد جشنواره امسال را در قد و قامت سینمای ایران ندانست و افزود: تلاش کردیم جشنواره امسال محفلی باشد برای همدلی سینماگران و اهالی سینما.

دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر در مراسم اختتامیه جشنواره امسال را در قد و قامت سینمای ایران ندانست.

علیرضا رضاداد(دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر) در مراسم اختتامیه جشنواره که در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد؛ با ابراز خوشحالی از ساخت فیلم محمد رسول‌الله گفت: جشنواره امسال طی ١٢ روز فردا با نمایش فیلم محمد رسول‌الله برای اهالی رسانه و منتقدان به کار خود پایان خواهد داد.

او ادامه داد: سینمای ایران در مسیر بلوغ و تحول است و ساخت چنین فیلمی با این هیبت نشان از این بلوغ است.

رضاداد؛ جشنواره امسال را در قد و قامت سینمای ایران ندانست و افزود: تلاش کردیم جشنواره امسال محفلی باشد برای همدلی سینماگران و اهالی سینما.

دبیر جشنواره سی و سوم فیلم فجر با بیان این مطلب که سینمای ایران طی سال‌های گذشته مسیر ناهمواری را پیموده؛ ادامه داد: برای ادامه این راه جز همدلی سینماگران و شکیبایی جمعی راهی نیست.

او تصریح کرد: سینمای ایران پس از انقلاب اسلامی به مدد این صبوری توانسته این راه سخت را طی کند و به قله پیروزی امروزی برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز