خبرگزاری کار ایران

انجمن صدای ایران به برگزیدگان جشنواره فیلم فجر تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۴۶۴

طنین مهارت و دقت نظرفعالان صدای سینمای ایران برای ثبت، ضبط، تدوین و طراحی صوت صدای فیلم‌های سینمایی کشورمان، بگوش جان هیأت داوران سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر نشست.

انجمن صدای سینمای ایران با انتشار متنی به صدابرداران و صداگذاران منتخب سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر تبریک گفت.

به گزارش ایلنا؛ متن تبریک انجمن صدای سینمای ایران بدین شرح است:

اعضاء محترم انجمن صدای سینمای ایران

طنین مهارت و دقت‌نظر همکاران ما برای ثبت، ضبط، تدوین و طراحی صوت صدای فیلم‌های سینمایی کشورمان، بگوش جان هیأت داوران سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر نشست.

انتخابِ این عزیزان به عنوان کاندیدا؛ در ‌نهایت برندگان سیمرغ بلورین سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر را درپی داشت. دوستان و همراهان ارجمند، از اینکه با تلاش مثال‌زدنی خود باعثشدید، هم زمان با پیشرفت فیلمسازی، صدای فیلمتان اینچنین تکنیکال و مطلوب باشد؛ برخود می‌بالیم و می‌گوئیم:

شما عزیزان باعثمباهات و افتخار همکارانتان هستید. لازم می‌دانیم مراتب سپاس و قدردانی اعضاء انجمن صدای سینمای ایران را به تمامی کاندیداهای محترم آقایان نظام‌الدین کیایی، بهمن اردلان، حسن زاهدی، محمود موسوی‌نژاد، مهران ملکوتی، علیرضا علویان و محمود سماک‌باشی تقدیم نمائیم.

مخصوصاً تشکر ویژه داشته باشیم از برندگان جایزه صدای فیلم این دوره آقایان «محمود سماک باشی» و «بهمن اردلان» که از هیچ کوششی برای بروزرسانی پدیدهٔ صوت؛ هَمگام با پیشرفتِ سینمایِ جهان کوتاهی ننمودند.

از خداوند کریم؛ توفیق و پیشرفت روزافزون همهٔ شما عزیزان را خواهانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز