خبرگزاری کار ایران

اکران فیلم لامپ صد با حضور تقوایی و اسکندری

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۴۳۰

اکران خصوص فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰ همزمان با بزرگداشت عبدالله اسکندی در سینما آفریقا برگزار شد.

اکران خصوص فیلم سینمایی لامپ ۱۰۰؛ شب گذشته(۲۶ بهمن) همزمان با بزرگداشت عبدالله اسکندی در سینما آفریقا برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ ناصر تقوایی(کارگردان سینمای ایران) با اشاره به خدمات عبدالله اسکندری به سینمای ایران گفت: سخن گفتن درباره اسکندری بسیار سخت است و آثارش گواهی بر توانمندی‌اش است، ما در سینمایی‌ها او را «عبد» صدا می‌کنیم و عبد یکی از مشهور‌ترین اسم‌ها در سینمای ایران است.

تقوایی ادامه داد: وی درک عمیقی از شخصیت‌هایش در یک اثر دارد و هنگامی که یک بازیگر با چهره‌پردازی ایشان جلوی دوربین می‌رود، بازی برایش چندین برابر سهل‌تر است.

عبدالله اسکندری نیز طی سخنانی گفت: از برگزارکنندگان این مراسم تشکر می‌کنم و امیدوارم این مراسم باعثشود تا تا در هر اکران خصوصی از هنرمندان تقدیر کنند.

در این مراسم؛ مراسم احسان دلاویز یکی از تهیه‌کنندگان فیلم لامپ صد؛ هدایایی به عبدالله اسکندری و سعید آقاخانی اهدا کرد و فیلم لامپ صد نیز به نمایش درآمد.

در این مراسم افرادی همچون سعید آقاخانى، ساره بیات، ناصر تقوایى، رضا کیانیان، امین تارخ، مهناز افشار، حامد کمیلى، هادى کاظمى، احمد مهرانفر، عبداله اسکندرى، طناز طباطبایى، مهرداد صدیقیان، مسعود پاکدل، سپیده علایى، جمشید محمودى، نوید محمودى، رضا داود‌نژاد، بهرنگ علوى، بهنوش طباطبایى، ملیکا شریفى‌نیا، سامان مقدم، على قربانزاده، علیرضا شجاع نورى، جمشید گرگین، على سرتیپى حضور داشتند.

فیلم لامپ صد به کارگردانی سعید با نام قبلی «هیولا» نوشتهٔ خود آقاخانی است و اولین فیلم سینمایی این کارگردان است. فیلم لامپ صد با موضوع اعتیاد و حاشیه‌های زندگی یک فرد معتاد ساخته شده است.

داستان فیلم صد، زندگی فرزین با بازی «محسن تنابنده» را روایت می‌کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده‌اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند. در فیلم لامپ ۱۰۰ بازیگرانی همچون محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، حمید لولایی، پوریا پورسرخ ایفای نقش می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز