خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای صنفی نمایش:

اکران هیچ فیلمی برای نوروز قطعی نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۳۲

شنیده‌ها از نمایش فیلم‌های طعم شیرین خیال، دوران عاشقی، رخ دیوانه، عصر یخبندان و من دیگو مارادونا هستم به‌عنوان گزینه اصلی اکران نوروزی حکایت دارد.

با نزدیک شدن به پایان سال؛ بحثاکران نوروزی سال ۹۴ مطرح شده و گمانه‌زنی درباره نام فیلم‌ها مدتی‌ست آغاز شده اما غلامرضا فرجی(سخنگوی شورای صنفی نمایش) می‌گوید: تاکنون اکران هیچ فیلمی در نوروز ۹۴ قطعی نشده است.

فرجی به خبرنگار ایلنا گفت: قبل از تعیین فیلم‌ها برای اکران نوروزی ابتدا باید آیین‌نامه شورای صنفی نمایش برای سال ۹۴ مصوب شود ولی تاکنون این آیین‌نامه مصوب نشده است.

وی ادامه داد: هفته آینده(هفته اول اسفند) جلسات فشرده‌ای برگزار می‌کنیم و طی یک یا دو جلسه آیین‌نامه را مصوب می‌کنیم. از طرف دیگر هنوز فیلم‌ها پروانه نمایش دریافت نکرده‌اند که بتوانند قرارداد پخش برای اکران ببندند البته بعداز انعقاد قرارداد؛ باید در شورای صنفی نمایش ثبت شود تا درباره نحوه اکران تصمیم‌گیری شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره زمان آغاز اکران فیلم‌ها در نوروز ۹۴ گفت: گروه‌های سینمایی استقلال، آفریقا، قدس، که به‌عنوان گروه آزاد فعالیت می‌کنند؛ می‌توانند اکران نوروزی را از ۱۳ اسفند آغاز کنند اما سایر سرگروه‌ها همچون آزادی و فرهنگ باید اکران فیلم قبلی‌شان در گروه تمام شود بعد فیلم‌های جدید را اکران کنند. با این شرایط هنوز اکران هیچ فیلمی در سینما‌ها برای نوروز ۹۴ قطعی نشده است.

اگرچه فرجی از نامشخص بودن پرونده اکران نوروزی خبر می‌دهد اما شنیده‌ها از نمایش فیلم‌های طعم شیرین خیال، دوران عاشقی، رخ دیوانه، عصر یخبندان و من دیگو مارادونا هستم به‌عنوان گزینه اصلی اکران نوروزی حکایت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز