خبرگزاری کار ایران

در اکران خصوصی فیلم اسب سفید پادشاه مطرح شد:

لطیفی از هیات انتخاب فیلم فجر دلخور نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۸۹۸

می‌خواستیم فیلم اسب سفید پادشاه در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید و تلاش زیادی کردیم که فیلم به جشنواره برسد اما هیات انتخاب این فیلم را انتخاب نکرد و به نوعی انگار با تفکر آنها هماهنگ نبود.

اکران خصوصی فیلم «اسب سفید پادشاه» به کارگردانی محمدحسین لطیفی شب گذشته(۱ اسفند) با حضور جمعی از سینماگران و اهالی رسانه در تالار ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید یاسر(تهیه‌کننده) فیلم با اشاره به اینکه این فیلم را با هدف حضور در جشنواره فیلم فجر ساخته‌است، گفت: امروز خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا این فیلم برای گروهی از علاقمندان سینما به نمایش درآید. از همه عوامل فیلم که با صبوری و بردباری به ساخت فیلم کمک کردند؛ تشکر می‌کنم.

وی در ادامه افزود: می‌خواستیم فیلم در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید و تلاش زیادی کردیم که فیلم به جشنواره برسد اما هیات انتخاب این فیلم را انتخاب نکرد و به نوعی انگار با تفکر آنها هماهنگ نبود.

یاسر همچنین گفت: ما هرگز نسبت به این رای اعتراض نکردیم زیرا کارگردان فیلم نیز خود زمانی در هیات انتخاب بوده است و من امیدوارم فیلم «اسب سفید پادشاه» مورد استقبال مردم در زمان اکران قرار گیرد.

محمدحسین لطیفی؛ کارگردان فیلم «اسب سفید پادشاه» نیز گفت: کارگردان یک فیلم نباید سخنرانی کند و زیاد حرف بزند بلکه باید اثرش را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: این فیلم درباره عشق زمینی ساخته شده که بسیار مهم است و من قصد دارم فیلم را به سلطان عشق سینمای ایران علی حاتمی تقدیم کنم.

در این مراسم؛ حبیب اسماعیلی، علی رویین‌تن، بیژن امکانیان، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، نادر سلیمانی، فرشید نوابی، محسن علی‌اکبری، مجید صالحی، مارال و مونا فرجاد، نوید و جمشید محمودی، حافظ احمدی، علیرضا علویان، بهرنگ دزفولی‌زاده، محمد حمزه‌ای، علیرضا کمالی، شهرام قائدی و پروین حسینی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز