خبرگزاری کار ایران

عادل فردوسی‌پور در جشنواره فیلم‌های علمی شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۰۸

عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود به خوزستان می‌رود تا در حاشیه یک رویداد سینمایی، هم در جمع دانشجویان حاضر شود و هم فوتبال بازی کند.

عادل فردوسی‌پور؛ مجری برنامه نود به خوزستان می‌رود تا در حاشیه یک رویداد سینمایی هم در جمع دانشجویان حاضر شود و هم فوتبال بازی کند.

به گزارش ایلنا، این سفر در حاشیه جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز صورت می‌گیرد که یکی از بخش‌های جنبی آن «سینما فوتبال» نام گرفته است.

این گزارشگر فوتبال اول به اهواز می‌رود و در جمع دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز حضور پیدا می‌کند تا یک نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان داشته باشد.

موضوع بحثاین جلسه که در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید چمران برگزار می‌شود. کتاب «فوتبال علیه دشمن» است.

نویسنده این کتاب که عادل فردوسی‌پور از زبان انگلیسی به فارسی ترجمه کرده «سایمون کوپر» است.

همچنین علی علایی، مرجان ریاحی و جعفر گودرزی اعضای هیات داوری انجمن منتقدان و نویسندگان خانهٔ سینما را تشکیل می‌دهند و محمدرضا مقدسیان، محمد حسن داورزن و فرحناز شریفی نیز ازسوی هیات داوری انجمن مستند سازان سینمای ایران به بررسی آثار می‌پردازند.

هیات‌های داوری بخش‌های مختلف نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی اهواز براساس تخصص و نوع نگاه ویژه آثار ارسال شده ازسوی هنرمندان را مورد داوری قرار می‌دهند.

جشنواره سوم تا هشتم اسفند ماه به دبیری خسرو نشان در اهواز برگزار می‌شود. فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه در سالن سینما‌های اهواز، آبادان و خرمشهر اکران می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز