خبرگزاری کار ایران

اکران «انار‌های نارس» در گروه هنر و تجربه آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۲۴۹

فیلم «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در گروه هنرو تجربه روی پرده رفت.

فیلم «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی از صبح امروز(۳ اسفند) در گروه هنر و تجربه اکران خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، فیلم «انارهای نارس» بعداز حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر راهی جشنواره‌های خارجی شد و در بخش بین الملل جشنواره فیلم مسکو و سائوپولو حضور موفقی داشته است.

نخستین ساخته بلند مجیدرضا مصطفوی، فیلمی است که مورد تحسین فدراسیون جهانی منتقدان(فیبرشی) و نشریه بین‌المللی هالیوود ریپور‌تر قرار گرفته است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تصمیم کارگردان قرار است که عوامل فیلم «انارهای نارس» در طول اکران این فیلم در گروه هنر و تجربه، به سالن‌های سینماهای نمایش دهنده این فیلم سر بزنند و همراه مردم این فیلم را به تماشا بنشینند.

همچنین قرار است در تاریخ نهم اسفندماه سالجاری، این فیلم برای تعدادی از هنرمندان و صاحبان قلم در موزه سینما اکران شود.

آنا نعمتی، پژمان بازغی، قطب‌الدین صادقی، مهران رجبی، شبنم معززی، ساقی زینتی و رابعه مدنی از بازیگران این فیلم هستند.

برخی از عوامل فیلم عبارتنداز: تهیه‌کننده و کارگردان: مجیدرضا مصطفوی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: آرش الیاسی، نویسنده: مهدی تراب بیگی - مجیدرضا مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر صدابرداری: بهروز معاونیان، طراحی و ترکیب صدا: بهمن اردلان، طراح چهره‌پردازی: رسول سیدعربی، آهنگساز: حامد ثابت، مدیر جلوه‌های ویژه: آرش آقابیک، جانشین تولید: محمد یمینی، عکاس: مژده لباسچی و اشکان مهران، تدوین: مجیدرضا مصطفوی، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی، طراحی صحنه و لباس: حسن روح پروری، مدیر جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز