خبرگزاری کار ایران

پوران درخشنده:

«ایلنا» به روند توسعه کمک کرده‌است

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۶۱

فضای هنری به گونه‌ای‌ست که دائم در آن حرف‌های نو زده و نیروهای تازه معرفی می‌شود. بعضی رسانه‌ها هم فقط به بازتاب اخبار چند فرد محدود در عالم هنر بسنده می‌کنند که پسندیده‌ نیست اما ایلنا از این اتهام مبراست.

پوران درخشنده معتقد است؛ اگر یکی از وظایف رسانه را کمک به توسعه درنظر بگیریم ایلنا به این وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

این کارگردان در آستانه‌ی پنجم اسفند؛ سالروز تاسیس خبرگزاری کار ایران(ایلنا) با اشاره به اینکه نقاط منفی عملکرد این خبرگزاری در سال‌های گذشته کم بوده؛ گفت: این خبرگزاری در تمام حوزه‌ها به خوبی عمل کرده اما در بخش‌های فرهنگی به‌خصوص با رویکرد مسائل اجتماعی توانسته حرف‌های خوبی بزند و با مخاطبان ارتباطات خوبی برقرار کند.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تخصصی فارغ از هیاهوهای رسانه‌ای و همچنین موشکافی مشکلات از نقاط بارز عملکرد ایلناست اما نباید این نشست‌ها محدود شود. و باید برگزاری جلسات ادامه‌دار تا حصول نتیجه برگزار شود.

درخشنده با اشاره به اینکه امروز رسانه‌هایی همچون خبرگزاری ایلنا متعلق به همه اقشار جامعه هستند؛ گفت: فضای هنری به گونه‌ای است که دائم در آن حرف‌های نو زده می‌شود و نیروهای تازه معرفی می‌شود اما متاسفانه بعضی خبرگزاری‌ها یا رسانه‌ها فقط به بازتاب اخبار چند فرد محدود در عالم هنر بسنده می‌کنند که امر پسندیده‌ای نیست اما ایلنا از این اتهام مبراست.

وی با تاکید بر اینکه امروز هنر و رسانه در هم ادغام شده‌اند؛ گفت: این رسانه است که هنرمند را به جامعه معرفی می‌کند و مخاطبان براساس عملکرد رسانه‌ها و اخباری که از آن‌ها درج می‌کنند؛ هنرمندان را می‌شناسند لذا وظیفه رسانه‌ است که فارغ از هرگونه رابطه‌ای خاص؛ با دربرگیری کامل به معرفی بیشتر هنرمندان بپردازند.

کارگردان فیلم هیس دختر‌ها فریاد نمی‌زنند؛ افزود: امروز رسانه نقش بزرگی در توسعه دارد. اگر رسانه نباشد توسعه معنا ندارد. یکی از وظایف رسانه دادن آگاهی به مخاطبان است زیرا این آگاهی‌ست که باعثرشد و توسعه جامعه می‌شود و ایلنا در دادن این آگاهی و انتشار آگاهی نقش خوبی ایفا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز