خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۰۷۹

رییس سازمان سینمایی از انتخاب گزینه نهایی برای مدیرعاملی انجمن سینمای جوان خبر داد و گفت مدیرعامل جدید ظرف همین هفته معرفی می‌شود.

حجت‌الله ایوبی در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان - اروند گفت: برای مدیریت انجمن سینمای جوان به نتیجه قطعی رسیده‌ایم و به زودی آن را اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس سازمان سینمایی در پاسخ به سئوالی مبنی بر انتخاب مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان گفت: «به گزینه نهایی رسیده‌ایم و احتمال دارد امشب یا نهایتا در همین هفته اعلام شود.

او با ابراز خوشحالی از برگزاری جشنواره اروند در آبادان؛ گفت: این شهرها از سال‌های دور سابقه درخشانی در سینما داشته و دارد. در کل استان خوزستان و به ویژه در آبادان سینما یک مطالبه و خواسته است.

او ادامه داد: از اینکه یکی از برنامه‌های درخشان انجمن سینمای جوانان در چندماه گذشته برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای بوده؛ خوشحال هستم. همچنین آقای ایل‌بیگی به عنوان مدیر سابق انجمن در این راستا بسیار تلاش کردند.

ایوبی با بیان این مطلب که آرزویمان و شعارمان تمرکززدایی و ایجاد عدالت فرهنگی بود؛ افزود: خوشحالم که در همین اندازه حداقلی اجرا می‌شود. طبق خبرهایی که من دارم استقبال جوانان و مردم خیلی خوب بود. از جامعه سینمایی هم بی‌نهایت سپاسگزارم که این جشنواره را جدی گرفتند.

رییس سازمان سینمایی تصریح کرد: درحال حاضر بخشی از سینماگران در اینجا و بخشی از آنها نیز برای برگزاری جشنواره فیلم‌های علمی در اهواز حضور دارند. درواقع بخش عمده اهالی سینما الان در استان خوزستان هستند.

او افرود: من فکر می‌کنم سینما بهترین بهانه است که همه را در یک فضای خوب، منطقی، دوست داشتنی و فرهنگی قابل قبول دور هم جمع کند. امیدواریم که همه ما قدر سینما را بدانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز