خبرگزاری کار ایران

در ایوان شمس صورت گرفت،

تقدیر سازندگان «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» از عیاری

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۰۶

مراسم اکران خصوصی فیلم «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» با حضور شهاب حسینی و تقدیر از کیانوش عیاری برگزار شد.

شب گذشته سه شنبه ۵ اسفند مراسم اکران خصوصی فیلم «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» در حضور بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران در تالار شمس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای مراسم افتتاحیه فیلم «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» از کیانوش عیاری به پاس یک عمر تلاش مستمر در سینمای ایران تقدیر شد.

کیانوش عیاری به دعوت نیما رئیسی که اجرای این مراسم را بر عهده داشت به روی سن دعوت شد و گفت: «نمی‌توانم کتمان کنم از اینکه مورد تقدیر قرار می‌گیرم، قند توی دلم آب می‌شود، هرچند سعی می‌کنم تا حد ممکن از نظر‌ها پنهان شوم اما از حضور در جمع این چهره‌های شناخته شده که برای من محترم هستند خیلی خوشحالم.»

وی درباره تعریف‌هایی که مجری برنامه در باب بی‌مدعا و کاربلد بودن عیاری از وی کرد نیز توضیح داد: تعریف‌هایی از من شد که برای خودم هم جالب بود و تازگی داشت از تعریفی که کردید و از نگاهی که به من دارید ممنونم.»

حضور شهاب حسینی به روی سن یکی از غافلگیری‌های این مراسم بود. او که در آخرین ساخته کیانوش عیاری؛ فیلم سینمایی «خانه پدری» بازی کرده بود برای تقدیم تقدیرنامه و هدیه او به روی سن آمد و گفت: «کیانوش عیاری کارگردانی است که بدون شک هر بازیگری آرزو دارد که نام او زینت بخش کارنامهٔ کاری‌اش باشد که خوشبختانه این اتفاق برای من افتاد.»

حسینی که به تازگی پدرش را از دست داده دربارهٔ حال این روزهای خودش نیز گفت: «چند وقتی است که حال و روز درستی برای حضور در مجامع عمومی ندارم، اما این فرصت را مغتنم شمردم تا در خدمت استاد عیاری باشم.»

وی در ادامه مراسم لوح تقدیر و هدیه‌ای که برای تقدیر و تشکر از یک عمر فعالیت هنری کیانوش عیاری آماده شده بود به او اهداء کرد.

کیانوش عیاری نیز در ادامه مراسم به شهاب حسینی اشاره کرد و گفت: «سال‌ها پیش که من شهاب حسینی را فقط به‌اسم می‌شناختم و نمی‌دانستم کیست، روزی برنامه‌ای تلوزیونی دیدم که مجری‌اش او بود؛ بغض خاصی در اجرایش داشت و من خیلی خوشم آمده بود. آن زمان در حال تدوین مجموعهٔ «روزگار قریب» بودم، به دفتر کارم رفتم و به همکارانم گفتم که بازیگر اصلی فیلم بعدی‌ام را پیدا کرده‌ام؛ یک مجری تلویزیون است که بغض خاصی در صدایش دارد و دوست‌داشتنی و صمیمی است و اگر بازیگر شود از آنهایی خواهد شد که هرگز کسی هنر بازیگری‌اش را نخواهد دید. من که فکر می‌کردم در آستانهٔ کشف یک ستارهٔ بزرگ برای سینمای ایران هستم، با راهنمایی دوستانم متوجه شدم که این شخص‌‌ همان شهاب حسینی معروف است! اما به هر حال تصمیم من عوض نشد و وقتی می‌خواستم فیلم «خانهٔ پدری» را بسازم از حضور او بهره‌مند شدم.»

کارگردان فیلم خانه پدری افزود: «خوشحالم که روزهایی را در کنار این بازیگر بامزه سپری کردم. البته بامزه به لحاظ لحظاتی که در پشت صحنه فیلم برای دادن انرژی به گروه می‌ساخت.»

در ادامه این مراسم با نمایش عکسی قدیمی از زنده یاد زاون قوکاسیان که در کنار او کیانوش عیاری، ابراهیم حقیقی و حسن بنی هاشمی نیز حضور داشتند و همچنین صحبت‌های مختصر عیاری از این منتقد، نویسنده و فیلمساز قدیمی قدردانی شد.

به گفته عیاری این عکس مربوط به جشنوارهٔ سال ۱۳۵۲ است که با فیلم‌هایی که این چهار هنرمند حاضر در عکس در جشنواره داشتند به طور مشترک برنده سه جایزه شده بودند.

سپس عوامل فیلم با حضور بر روی سن ضمن خوشامدگویی، حاضرین در سالن را به تماشای فیلم «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» دعوت کردند.

ابراهیم ابرهیمان، صابر ابر، نازنین بیاتی، شهاب حسینی، افسانه بایگان، رویا تیموریان، کیانوش عیاری، بهروز افخمی، مرجان شیر محمدی، بهروز شعیبی، عباس غزالی، محسن کیایی، نازنین فراهانی، امیر حسین آرمان، مینا ساداتی، رعنا آزادی ور،، حامد کمیلی، رضا بابک، بهنوش طباطبایی، بهاران بنی احمد، نیما رئیسی، لیلا زارع، لیلا بلوکات، نورا هاشمی، سیاوش اسعدی، علی شادمان، نعیمه نظام دوست، شایسته ایرانی، حسین محجوب، منصور لشگری قوچانی، امیر سمواتی، حبیب اسماعیلی، جمشید محمودی، نوید محمودی، علیرضا رئیسیان، سحر صباغ سرشت، بیتا بادران، علی کریمی وعلی انصاریان شیرین بینا، حمیرا ریاضی، پریچهر قنبری، نگار آذربایجانی، سودابه سعیدنیا، احمد احمدی، امیر عابدی، آتوسا قلمفرسایی و امیر سماواتی از دیگر حاضران این مراسم بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز