خبرگزاری کار ایران

دیدار مدیر کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان با فرماندار شهرستان ایرانشهر

حفظ سرمایه های دامی از طریق پیشگیری از بیماری ها و همچنین تامین سلامتی مردم با نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی از وظایف ذاتی دامپزشکی می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، مدیر کل دامپزشکی استان در سفر به شهرستان ایرانشهر با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

داوودی فرماندار شهرستان ایرانشهر ضمن خیر مقدم به مدیر کل دامپزشکی و هیئت همراه، با اشاره به پراکندگی روستاها و شرایط آب و هوایی سخت شهرستان ایرانشهر از تلاش ها و حضور اکیپ های صحرایی دامپزشکی در دور افتاده ترین روستاها و پوشش بهداشتی جمعیت دامها و همچنین همکاری دامپزشکی در راه اندازی و تداوم فعالیت کشتارگاه طیور تقدیر و تشکر کرد.

 مهدی حسینی در ادامه گفت: حفظ سرمایه های دامی از طریق پیشگیری از بیماری ها و همچنین تامین سلامتی مردم با نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی در کنار توجه به محیط زیست از وظایف ذاتی دامپزشکی بوده و تحقق شعار دام سالم، غذای سالم، انسان سالم نقطه هدف سازمان دامپزشکی به شمار می رود.

وی افزود: گستره فعالیت دامپزشکی به گونه ای است که ارتباط تنگاتنگ با مردم و مسئولین محلی باعث تسریع در کار و بهبود عملکرد می گردد که نشانه بارز آن فعالیت کشتارگاه صنعتی طیور در این شهرستان می باشد لذا انتظار می رود توجه بیش از پیش به جمع آوری مراکز عرضه مرغ زنده و تغییر الگوی مصرف گوشت مرغ از زنده به مرغ بسته بندی شده و کشتار روز در دستور کار فرمانداری قرار گیرد.

 

کد خبر : ۳۹۶۱۵۴