خبرگزاری کار ایران

انتصاب علیرضا جمالی به سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی

طی حکمی از سوی علی اصغر شریفی مدیر کل دامپزشکی استان البرز ، علیرضا جمالی به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان منصوب و از خدمات یحیی باباخانی در زمان تصدی این سمت قدردانی و تقدیر بعمل آمد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز در این مراسم مدیر کل دامپزشکی استان ضمن تبریک هفته دولت به آحاد مردم استان و آرزوی توفیق خدمتگزاری در تمام عرصه ها را برای خدمتگزاران نظام از خداوند منان خواستار شد.

در این مراسم که با حضور روسای ادارات شهرستان و ستادی و جمعی از مسئولین دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد ابتدا  شریفی به بیان فعالیتهای دامپزشکی در بخش های اداری و فنی پرداخته و افزود دامپزشکی به عنوان یکی از بازوهای اصلی در حفظ سلامت و بهداشت جامعه همچنان از لحاظ امکانات و بودجه در مضیقه می باشد که امیدواریم با سیاستهای دولت تدبیر و امید و حمایت مسئولین استان به مقوله دامپزشکی و سلامت توجه ویژه تری شود.
گفتنی است در این مراسم  علیرضا جمالی  که پیش از این در سمت معاونت سلامت خدمت می نمود به عنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع  دامپزشکی استان البرز منصوب شد.
در این جلسه همچنین از زحمات و خدمات یحیی باباخانی  نیز تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

 

کد خبر : ۴۰۴۰۹۲