خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه دو خبر داد:

احداثپردیس کوهستانی فرحزاد در منطقه دو

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۷۶

فرآیند طراحی و اجرای این پروژه از اوایل تیرماه ۹۲ آغاز و در حال حاضر ۴ فاز از آن در دست طراحی و اجرا است که فاز اول این پروژه بصورت کامل طراحی شده است.

ایلنا: شهردار منطقه دو تهران از احداثپردیس کوهستانی فرحزاد در این منطقه خبر داد و گفت: پروژه احداثپردیس کوهستان فرحزاد با مساحت حدود ۴۰۰ هکتار فرصتی تازه برای گردشگری در این منطقه ایجاد می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، «عابد ملکی» با اعلام این خبر افزود: فرآیند طراحی و اجرای این پروژه از اوایل تیرماه ۹۲ آغاز و در حال حاضر ۴ فاز از آن در دست طراحی و اجرا است که فاز اول این پروژه بصورت کامل طراحی شده است.

وی اظهارداشت: تمامی موارد مورد نظر طراحی منظر، مسیرهای ارتباطی، فضای بازی کودکان، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری، نحوه اتصال بین کانال حسنک و فضای تفریح مردم محله در این طرح نظر گرفته شده است.

به گفته ملکی، تمامی فضاهای فاز یک در مرحله دوم طراحی بوده و کلیه جزییات قرار گیری کانال، تاسیسات برقی و مکانیکی، جزییات اجرایی کف سازی و ابنیه به طور کامل طراحی شده است. فاز دوم طراحی بیشتر در محدوده هتل اسپیناس و مسیر ارتباطی آن می‌باشد که نحوه دسترسی مسیر‌ها و طراحی فاز ۱ آن انجام پذیرفته است. رویکرد اصلی در طراحی و اجرای این پروژه، حفظ طبیعت موجود و استفاده از المان­های طبیعی می‌­باشد.

شهردار منطقه دو تهران خاطرنشان کرد: پروژه پردیس کوهستان در مجاورت رود دره فرحزاد به دلیل برخورداری از ماهیت مناطق کوهپایه‌ای و تلفیق اراضی سبز و باز با بافت شهری از تباین و ناهمگنی کالبدی برخوردار است که ناشی از عدم بازتعریف فضاهای اتصال و انفصال و عدم انسجام فضاهای میانی و درونی عرصه‌های باز و بکر موجود با پهنه‌های مسکونی در این محدوده است.

وی گفت: محدوده پردیس کوهستان منتهی الیه مرز شمالی منطقه ۲ شهر تهران را شامل شده که از شرق به بوستان پرواز و پهنه مسکونی پیرامون و از غرب به رود دره فرحزاد منتهی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز