خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل برج میلاد خبر داد:

برگزاری مسابقات بازی‌های رایانه‌ای ۲۶ تا ۲۹ شهریور در برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۱۲

نمایشگاه اتومبیل‌ کلاسیک در برج میلاد، برگزاری انجمن دوستی ایران و ایتالیا، اجرای برنامه ویژه برای آغاز سال تحصیلی در برج میلاد ویژه دانش آموزان خارجی مقیم ایران و جشنواره فرهنگی اندونزی از جمله برنامه‌های برج میلاد است.

ایلنا: مدیرعامل برج میلاد از برگزاری جشنواره فرهنگی و اجتماعی پاییزه برج میلاد خبر داد و گفت: نخیستین بخش این جشنواره از ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا فرزاد هوشیار مدیرعامل برج میلاد از برپایی جشنواره فرهنگی و اجتماعی پاییزه برج میلاد در دو بخش خبر داد و گفت: نخستین بخش آن از اواخر شهریورماه تا اواسط مهرماه خواهد بود که مهمترین برنامه آن جشنواره فرهنگی اندونزی است که از ۲۸ شهریورماه تا ۳ مهرماه در برج میلاد در بخشهای مختلف برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه ویژه این جشنواره خبر داد و گفت: از آنجا که هزار سال روابط فرهنگی بین ایران و اندونزی حاکم است این جشنواره با همکاری وزارت ارشاد، سازمان ارتباطات اسلامی، فرهنگسرای اندیشه و برج میلاد در بخشهای مختلف با حضور مهمانان ویژه‌ای از قبیل وزیر ارشاد، وزیر امور خارجه، سفیر اندونزی در ایران و تعدادی دیگر از شخصیت‌های کشور اندونزی برگزار می‌شود.

مدیرعامل برج میلاد ادامه داد: اجرای موسیقی، رقص عرفانی، پخش فیلم، کارگاه باتیک، بافندگی سنتی از دیگر بخشهای این جشنواره است که در مدت تعیین شده برگزار می‌شود.

هوشیار در ادامه از برگزاری انجمن دوستی ایران و ایتالیا خبر داد و گفت: این انجمن از ۲۱ مهرماه الی ۲۴ مهرماه در برج میلاد برگزار می‌شود همچنین نمایشگاه گردشگری از ۱۶ مهر الی ۱۸ مهرماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود از برگزاری نمایشگاه اتومبیل‌ کلاسیک در برج میلاد خبر داد و گفت: این نمایشگاه که در گذشته در نیاوران برگزار می‌شد برای اولین بار در برج میلاد با اتومبیل‌های لوکس که حتی شرکت‌های سازنده آن نمونه آن را ندارند نیز برگزار می‌شود.

اجرای برنامه ویژه برای آغاز سال تحصیلی در برج میلاد عنوان دیگر برنامه‌ای بود که مدیرعامل برج میلاد به آن اشاره کرد و گفت: در کنار برنامه‌های ویژه برای دانش‌آموزان در روز نخست مهرماه زنگ مدرسه در برج میلاد برای دانش‌آموزان خارجی مقیم ایران به صدا در می‌آید.

هوشیار در ادامه این نشست از برگزاری برنامه ویژه انجمن ایران و برزیل به عنوان کاشت درخت صلح و بازی جام جهانی برزیل در اوایل آبان در برج میلاد خبر داد و گفت: برنامه‌های متعددی در قالب جشنواره پاییزه طراحی شده است که در زمان آتی اعلام می‌شود.

در ادامه این نشست عباس ارضی رئیس هیئت مدیره شرکت مکعب که در این نشست حضور داشت از برگزاری بازی رایانه‌ای ایران در شهریورماه در برج میلاد خبر داد و گفت: بازی‌های رایانه‌ای جام جهانی آبان ماه در کشور فرانسه با حضور ۶۰ کشور برگزار می‌شود که ایران یک سهمیه برای شرکت در این مسابقات دارد و به دنبال آن هستیم تا سهمیه دوم را نیز دریافت کنیم.

وی ادامه داد در همین راستا بازی رایانه‌ای ایران با همکاری شرکت مکعب و برج میلاد در ۲۶ شهریورماه الی ۲۹ شهریورماه در برج میلاد برگزار خواهد شد تا منتخب واقعی برای اعزام به این مسابقات انتخاب شود.

ارضی در ادامه با اشاره به اینکه براساس آمار وزارت ارشاد ۲۰ میلیون نفر علاقمند به بازی رایانه‌ای در کشور هستند گفت: سال گذشته ۱۱۰۰ نفر علاقمند شرکت در این مسابقات بودند که پیش‌بینی می‌کنیم امسال این تعداد افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز