خبرگزاری کار ایران

عصر روز گذشته صورت گرفت؛

افتتاح هفته فرهنگی ایران و اندونزی در برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۰۳

در هفته فرهنگی ایران و اندونزی که از ۲۸ شهریور ماه آغاز شده و تا سوم مهرماه ادامه دارد، موسیقی محلی اندونزی، نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی، نمایش لباس‌های اسلامی اندونزی، نمایش فیلم‌های اندونزی با حضور فیلمسازان و کارگردانان اندونزیایی نمایش داده می‌شود.

ایلنا: هفته فرهنگی ایران و اندونزی عصر روز پنج شنبه با حضور سفیر و مسوولان فرهنگی دو کشور ایران و اندونزی در برج میلاد تهران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، هفته فرهنگی هزار سال رابطه فرهنگی ایران و اندونزی عصر روز گذشته در برج میلاد تهران افتتاح شد و سفیر اندونزی در ایران نیز در این مراسم حضور به هم رساند.

در این هفته فرهنگی که از ۲۸ شهریور ماه آغاز شده و تا سوم مهرماه ادامه دارد، موسیقی محلی اندونزی، نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی، نمایش لباس‌های اسلامی اندونزی، نمایش فیلم‌های اندونزی با حضور فیلمسازان و کارگردانان اندونزیایی نمایش داده می‌شود.

نشست‌های نقد و بررسی فیلم در ژانرهای مختلف با حضور کارگردانان یکی دیگر از برنامه‌های این هفته فرهنگی است.

" دیان ویرنجوریت " سفیر اندونزی در ایران روز گذشته در مراسم افتتاحیه این هفته فرهنگی درباره اهداف برگزاری این هفته فرهنگی گفت: هدف از برگزاری این هفته فرهنگی آشنایی بیشتر ایرانیان با فرهنگ و هنر این کشور مسلمان است. چرا که تبلیغات منفی علیه اسلام در دنیا انجام می‌شود و هدف ما از برگزاری این نمایشگاه خنثی کردن این تبلیغات و آشنایی مردم ایران با روابط هزار سال این دو کشور بوده است.

وی درباره انتخاب برج میلاد تهران به عنوان مکان برگزاری این هفته توضیح داد: برج میلاد تهران یکی از نمادهای ملی و بین المللی است. این برج امکانات مختلفی را در یک جا جمع کرده است و به همین دلیل با بررسی‌های صورت گرفته دیدیدم که بهترین گزینه برای برگزاری این هفته با توجه به حضور هنرمندان و صنعتگران این برج است.

به گفته ویرنجوریت، تهران شهر بسیار زیبایی است. البته تبلیغ منفی علیه ایران بسیار زیاد است و من تا قبل از ورودم به تهران هیچگاه فکر نمی‌کردم زنان در این شهر به دانشگاه یا سر کار روند، اما از لحظه ورودم به فرودگاه امام خمینی تمامی تصوراتم به هم ریخت.

وی ادامه داد: تهران شهر بسیار زیبا، مدرن با زیرساخت‌ها و امکانات گسترده برای شهروندانش است. امکانات رفاهی بسیاری برای شهروندانش ایجاد کرده و شهر سبزی برای مردمانش است.

بر اساس این گزارش، هفته فرهنگی ایران و اندونزی از ۲۸ شهریور تا سوم مهرماه برپاست و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید از این هفته فرهنگی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ به برج میلاد تهران طبقه دوم لابی برج میلاد مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز