خبرگزاری کار ایران

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در منطقه ۲۱

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۶

هدف از برگزاری این برنامه‌ها توجه افکار عمومی به موضوع دفاع مقدس، تحکیم ارادهدفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از فرهنگ مقاومت، ایثار وشهادت، تعمیق و نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده، زنده نگه داشتن یاد و نام ایثارگران دفاع مقدس و تعظیم و ترویج شعارهای انقلابی و اسلامی است.

ایلنا: فرمانده حوزه بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه ۲۱ گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ویژه برنامه‌هایی در سطح منطقه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مجید نظام آبادی فرمانده حوزه بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها توجه افکار عمومی به موضوع دفاع مقدس، تحکیم ارادهدفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از فرهنگ مقاومت، ایثار وشهادت، تعمیق و نشر فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده، زنده نگه داشتنیاد و نام ایثارگران دفاع مقدس و تعظیم و ترویج شعارهای انقلابی و اسلامی است.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از ۳۱/۶ / ۹۲ با شعار هشت سال مقاومت، سی و چهار سالایستادگی آغاز و تا ۶/۷ / ۹۲ ادامه دارد.

فرمانده حوزه بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه ۲۱ در ادامه اظهار داشت: هر کدام از روزهای هفته دفاع مقدس به عناوینی در همین رابطه مزین شده است.

مجید نظام آبادی همچنین از برپایی نمایشگاه یاد یاران از سوی ستاد بزرگداشت هفتهدفاع مقدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس در پارک نرگس برپا می‌شود و برنامه‌های متنوعی اعم از نمایش ادوات جنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی و اهدای جوایز متنوع به برندگان، برپایی کوهپیمایی(تپه نورالشهدا(، روایت تاریخچه انقلاب تا جنگ تحمیلی و جنگ نرم در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی همچنین بیان داشت: به تصویر کشاندن سبک زندگی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس شهدا و وصیت نامه آن بزرگ مردان تاریخ، پخش فیلم عکس مستند برای مراجعین، روایتگری خاطرات جنگ توسط راویان و فرماندهان حاضر در جنگ ازدیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

این مقام مسئول همچنین از ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به شهروندان خبر داد و افزود: همچنین در این نمایشگاه نماز جماعت نیز اقامه خواهد شد و ایستگاه‌های صلواتی برایپذیرایی از مراجعین برپا می‌شود.

فرمانده حوزه بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه ۲۱ درپایان تصریح کرد: تقدیر از ایثارگران و بازدید از خانواده شهدا سطح منطقه و نورافشانی مکان نمایشگاه و غرفه فروش محصولات فرهنگی و ورزشی از دیگر اقدامات این ستاد در این ایام خجسته و بزرگ خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز