خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران خبر داد:

اعلام نرخ نهایی تاکسی سرویس مدارس به زودی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۲۵

امسال برای نخستین بار دوره های آموزشی رانندگان تاکسی سرویس مدارس با عنوان «طرح تعالی» در قالب کلاس های آموزش روانشناسی کودک و نوجوان، مدیریت استرس، اخلاق حرفه ای و عمومی برگزار می شود.

ایلنا: ظرف یک هفته آینده نرخ نهایی تاکسی سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۹۲-۹۳ که در حال حاضر برای تایید به فرمانداری رفته است اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، " میثم مظفر "، مدیرعامل سازمان با اعلام این مطلب افزود: نرخ پیشنهادی سال جاری تاکسی سرویس مدارس بر اساس نرخ افزایش کرایه تاکسی سال ۹۲/۵ / ۳۱ درصد اعلام شده که پس از تصویب در شورای اسلامی شهر تهران برای تصویب نهایی به فرمانداری رفته و ظرف چند روز آینده نهایی می‌شود.

مظفر در رابطه با اقدامات سازمان تاکسیرانی برای تاکسی سرویس مدارس گفت: امسال برای نخستین بار دوره‌های آموزشی رانندگان تاکسی سرویس مدارس با عنوان «طرح تعالی» در قالب کلاس‌های آموزش روان‌شناسی کودک و نوجوان، مدیریت استرس، اخلاق حرفه‌ای و عمومی برگزار می‌شود. به گفتهٔ وی تا کنون به ۱۰ هزار راننده تاکسی که دوره‌های مذکور را گذرانده‌اند گواهینامه پایان دوره اعطا شده است.

وی از برگزاری دوره آموزشی طرح تعالی برای ۸ هزار راننده تاکسی پیش از سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار طرح تاکسی سرویس بانوان در مدارس دخترانه نیز اجرا شده که تمامی امور آن به بانوان واگذار شده است و به طور پایلوت در منطقه ۱۶ شهرداری تهران اجرا می‌شود.

مظفر همچنین از هوشمندسازی سیستم حضور و غیاب رانندگان تاکسی سرویس مدارس و بالار فتن ضریب امنیت دانش آموزان خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار دستگاه‌هایی را سازمان تاکسیرانی تهیه کرده است که برای نصب به تمامی مدارس ابتدایی دولتی تهران ارسال می‌شود و رانندگان تاکسی هنگام رسیدن به مدرسه و همچنین هنگام خروج از مدرسه و حرکت به سمت منزل دانش آموزان کارتهای هوشمند خود را در دستگاه قرار داده و والدین دانش آموزان با ردیافت پیامک خودکار بر روی گوشی‌های همراه خود از ساعت ورود و خروج فرزاندانشان آگاه می‌شوند.

در حال حاضر ۱۸ شرکت زیر نظر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ۱۹ منطقه آموزش و پرورش مشغول به فعالیت و ارائه خدمات تاکسی سرویس مدارس هستند. این بر اساس مصوبه قانونی ست که وظیفه تامین تاکسی سرویس مدارس را به شهرداری‌ها و به تبع آن به سازمان تاکسیرانی با هماهنگی آموزش و ورزش در سراسر کشور واگذار کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز