خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاون شهردار تهران با تحلیل تصادفات پایتخت اعلام کرد:

نیمی از کشته شدگان تصادفات تهران در بیمارستان می میرند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۱۸۹

دارندگان شغل آزاد، کارگران، بازنشسته‌ها و زنان خانه‌دار؛ بیشترین کشته شدگان تصادفات پایتخت / میانگین تعداد کشته‌های عابران پیاده در هر منطقه تهران ۲۳ نفر است / مناطق ۲۰،۴، ۵ و ۱۵، بیشترین تلفات عابر پیاده را بخود اختصاص داده اند.

ایلنا: قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه تعداد کشته‌های تلفات تصادفات رانندگی تهران در سال گذشته برای نخستین بار به زیر هزار نفر کاهش یافت و به ۹۸۲ نفر رسید، گفت: در تصادفات سال گذشته تهران ۵۱۵ نفر(۵/۵۲ درصد) در بیمارستان و ۳۶۵ نفر(۳۷ درصد) سر صحنه کشته شده‌اند و ۱۰۲ نفر(۵/۱۰ درصد) نیز در حین انتقال به بیمارستان یا پس از ترخیص از بیمارستان فوت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، علیرضا سلیمانی افزود: عامل ۴۳ درصد تلفات تصادفات رانندگی تهران خودروهای سواری هستند و عامل ۵۷ درصد تلفات نیز سایر وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت، کامیون و وانت بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کشته شدگان تصادفات رانندگی تهران در ۱۴ گروه طبقه بندی شده‌اند، اظهار کرد: دارندگان شغل آزاد با ۲۹۷ نفر، ۳۰ درصد از کشته‌ها را شامل می‌شوند و پس از آن به ترتیب کارگران با ۱۶۸ نفر، بازنشسته‌ها با ۱۲۱ نفر و زنان خانه‌دار با ۱۱۶ نفر در مرتبه‌های بعدی کشته شدگان قرار دارند و در مجموع این ۴ گروه، ۷۱ درصد کشته شدگان تصادفات تهران را تشکیل می‌دهند.

سلیمانی با بیان اینکه ۵۵ درصد از کسانی که در تصادفات رانندگی کشته می‌شوند در ساعات روز و ۳۵ درصد نیز در ساعات شب کشته می‌شوند، تصریح کرد: ۱۰ درصد کشته شدگان نیز هنگام طلوع و غروب خورشید که معمولا دید کافی وجود ندارد، دچار حادثه می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه به ترتیب مناطق ۲۰،۴، ۵ و ۱۵، بیشترین تلفات عابر پیاده و به ترتیب مناطق ۱۰،۱۳و ۷، کمترین تلفات عابران پیاده را دارند، اضافه کرد: میانگین تعداد کشته‌های عابران پیاده در هر منطقه تهران ۲۳ نفر است.

سلیمانی با اشاره به اینکه به ترتیب مناطق ۱۲،۱۵، ۶ و ۱۱، بیشترین تلفات موتورسواران و مناطق ۹،۱، ۱۰ و ۳، کمترین تلفات موتورسواران را دارند، اظهار کرد: میانگین تعداد کشته‌های موتورسیکلت سواران در هر منطقه تهران ۴ نفر است.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: با بررسی کار‌شناسی علل تصادفات رانندگی در شهر تهران باید راهکارهای اجرایی به منظور کاهش تعداد و شدت تصادفات و تلفات و خسارات ناشی از آن اندیشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز