خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم نواختن زنگ گردشگری:

بدون حادثه دانش آموزان به اردو رفتند

کد خبر : ۱۰۸۴۴۸

در سال گذشته حدود ۲ میلیون دانش‌آموز به اردوهای یک روزه و چند روزه رفتند / در سال گذشته ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

ایلنا: ‌مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، فت: در سال گذشته دانش آموزان به اردو رفتند و خوشحالیم که این اردوها هیچ سانحه و حادثه‌ای در برنداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی یزدیخواه در مراسم نواختن زنگ گردشگری در دبیرستان البرز، با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و ۸۰ هزار نفر دانش‌آموز در مقاطع ابتدایی تا چهارم دبیرستان تحصیل کردند، اظهار کرد: در سال گذشته ۲ میلیون دانش‌آموزان به اردوهای یک روزه و چند روزه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید کردند، ادامه داد: با کمک هلال‌احمر ۲۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان در آموزش‌ها و مسابقات خود امدادی شرکت و گواهینامه کسب کردند، همچنین ۲۵۰ هزار نفر دانش‌آموز ابتدایی آموزش‌های همیار پلیس فرا گرفته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در اردوهای دانش آموزی دچار حادثه‌ای نشدیم، تاکید کرد: در سال جاری ۲۰۰ میلیون نفر سفر در کشور داشتیم که این رقم رکورد قابل توجه و اعجاب آوری است.

یزدی‌خواه با بیان اینکه سفر در رونق و توسعه اقتصادی بسیار موثر است، بیان داشت: با سفر می‌توان تبادلات اقتصادی و مالی را رونق بخشید ضمن آنکه تبادل فرهنگی نیز ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جزو خجالتی‌ترین دانش‌آموزان کلاس بود، تصریح کرد: ‌ آن قدر در مجری‌گری مدارس تمرین کردم تا امروز سخن‌وری مسلط باشیم مدرسه جای تمرین است و باید دانش‌اموزان از این محیط استفاده کنند.

وی به قدمت ۱۰۰ ساله مدرسه در کشور، گفت: ‌ ۹۵ سال قبل دانش‌آموزان از مدارس مختلف به دبیرستان البرز منتقل شدند و این دبیرستان جزء خوشنام ترین مدارس در کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز