خبرگزاری کار ایران

استقبال شهروندان منطقه ۲۱ از طرح همیار خانواده

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۰۱

هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، رصد و غربالگری وضعیت خانواده‌ها در سطح محلات، توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، گسترش فرصت‌ها برای تحکیم و تعالی نهاد خانواده و… است.

ایلنا: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی همیار خانواده، با حضور ۵۰۰ تن از خانواده‌ها و شهروندان در محلات ۱۷ گانه از سوی اداره امور بانوان این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، کاظم کمالی نسب با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، رصد و غربالگری وضعیت خانواده‌ها در سطح محلات، توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، گسترش فرصت‌ها برای تحکیم و تعالی نهاد خانواده و… است.

وی ادامه داد: پس از تشکیل دبیرخانه طرح همیار خانواده در اداره امور بانوان، بیش از ۳۴۰کارگاه آموزشی از مردادماه، کار خود را درسرای محلات منطقه آغاز کردند.

معاون شهردار منطقه ۲۱ به اقدامات انجام شده از سوی محلات در راستای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: نماینده خانه تسنیم به عنوان مدیر پایگاه همیار خانواده، وظیفه تهیه گزارش وضعیت خانواده‌های محله خود، برگزاری جلسه با ذینفعان محلی، بویژه معتمدین و خیرین محله و تهیه بانک اطلاعات خانواده‌ها و معتمدین را بر عهده دارند.

کمالی اظهار داشت: پس از برگزاری کارگاه‌ها برای خانواده هاو آموزش مدیر پایگاه طرح همیار خانواده، این پایگاه با هدف ارائه راهکارهایی اجرایی مناسب جهت کاهش معضلات خانواده در سرای محلات تاسیس خواهند شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۱ در پایان تصریح کرد: این کارگاه‌ها که با استقبال چشمگیر خانواده‌های منطقه ۲۱همراه بود، تا پایان مهرماه ادامه خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز