خبرگزاری کار ایران

مسوولیت ریزش در خیابان ایران‌زمین به عهده کیست؟

بررسی پرونده گودبرداری غیر اصولی در خیابان ایران زمین روی میز شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۰۵

قرار است گزارشی از جزئیات پرونده بابک زنجانی و گودبرداری غیر اصولی در خیابان ایران زمین به شورا ارائه شود البته فکر کنم این مساله در جلسه روز آینده شورا بررسی شود.

ایلنا: ‌ پیگیری ارتباط بابک زنجانی و گودبرداری خیابان ایران زمین در دستور کار برخی از اعضای شورای شهر تهران قرار گرفته است و بزودی ابهامات این پرونده مشخص می‌شود.

" محمد حقانی " در گفت‌وگو با ایلنا، درباره پرونده بابک زنجانی و گودبرداری غیر اصولی در خیابان ایران زمین، گفت: ‌ از کلیات این موضوع مطلع هستیم و قرار است گزارشی از جزئیات آن به شورا ارائه شود البته فکر کنم این مساله در جلسه روز آینده شورا بررسی شود.

محمدمهدی تندگویان نیز در این باره اظهار کرد: ‌ ارتباط بابک زنجانی با این پرونده در دست بررسی است ما نیز اطلاعاتمان در حد شایعه است از این رو خواستیم تا این موضوع به صورت قطعی مشخص شود که این کار در قالب گزارش به ما ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: ‌ موضوع گودبرداری ایران زمین مساله بااهمیتی است که باید به دقت به آن پرداخت.

مهدی چمران نیز دربارهبررسی پرونده بابک زنجانی در پروژه شهرک غرب و فرو نشست زمین در خیابان ایران زمین در شورای شهر به خبرنگار ایلنا اظهار کرد: عموما چنین پرونده‌ای را به شورا ارائه نمی‌دهند چرا که کار قضایی است و باید به آنجا ارائه شود اگر چه من از چند و چون این موضوع اطلاعی ندارم.

وی با بیان اینکه در زمینه گود برداری و قواعد آن سال گذشته مصوبه ای در کمیسیون عمران بررسی و به تصویب شورا رسید تصریح کرد: گود برداری مسئله تخصصی و تکنیکی است و باید به قوانین آن توجه کرد. ما این مصوبه را برای اجرایی شدن به شهرداری تهران ابلاغ کرده ایم که بعد از ابلاغ آن شاهد کاهش گودبرداری‌های غیراصولی در شهر تهران بوده‌ایم.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در شرایط خاص از جمله این موضوع مهندس ناظر و مجری باید پاسخگو باشد که چرا مسائل مورد نیاز را در نظر نگرفته‌اند، گفت: با توجه به شرایط خاص زمین و منطقه مهندس ناظر و مجری باید نهایت دقت را در گودبرداری، آن هم در گودبرداری‌های عمیق لحاظ کنند.

چمران همچنین تأکید کرد: آنچه برای شورای شهر اهمیت دارد الزام رعایت قواعد و اصولی است که به تصویب رسیده است که خوشبختانه در این زمینه شهرداری تهران نیز اقدامات لازم را انجام داده است اما باید دید که چه شده است که این گودبرداری در شهرک غرب رخ داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز