خبرگزاری کار ایران

موزه دارآباد میزبان کودکان است

کد خبر : ۱۱۱۱۷۰

اجرای نمایش، تئاتر، اجرای موسیقی، بازی و سرگرمی با حضور کودکان و نوجوانان آموزش دیده در کارگاه های آموزشی موزه به عنوان " دوستداران طبیعت " از دیگر جاذبه های این جشنواره برای کودکان خواهد بود.

ایلنا: موزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد - به مناسبت روز جهانی کودک، جشنواره کودک، خلاقیت، محیط زیست را به مدت ۴ روز برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، مجید نواییان مدیر موزه دارآباد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: موزه دارآباد به عنوان نهادی آموزشی در زمینه آَشنایی هر چه بیشتر کودکان با ارزش ها و مفاهیم محیط زیست و نهادینه کردن فرهنگ احترام به طبیعت، جشنواره " کودک، خلاقیت و محیط زیست " را با همکاری اداره بازیافت شهرداری منطقه یک، دفتر SGP، انجمن ها و تشکل های زیست محیطی، فرهنگنامه و شورای کتاب کودک و… برگزار می کند.

وی افزود: این جشنواره به مدت ۴ روز از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ مهر ماه از ساعت ۹ الی ۱۸ با برنامه هایی چون آموزش کودکان و نوجوانان در زمینه ی محیط زیست و حیات وحش، لمس حیوانات، نمایشگاه کتاب کودک، مسابقه، نقاشی، بازیافت و…، به استقبال روز جهانی کودک می رود.

نواییان تصریح کرد: اجرای نمایش، تئاتر، اجرای موسیقی، بازی و سرگرمی با حضور کودکان و نوجوانان آموزش دیده در کارگاه های آموزشی موزه به عنوان " دوستداران طبیعت " از دیگر جاذبه های این جشنواره برای کودکان خواهد بود.

مدیر موزه دارآباد خاطر نشان ساخت: به شکل جنبی تعدادی غرفه از جمله غرفه گریم کودک، سنگهای زینتی، خلاقیت و… در راستای خدمت رسانی به بازدید کنندگان، در جشنواره بر پا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز