خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران:

تاکنون ۲۳۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات زودبازده پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۲۴

مجموعاً قریب به ۶۷ هزار طرح در شورای اشتغال استان به تصویب رسیده که تعداد ۲۸۴۵۲ از این طرح‌ها جهت دریافت تسهیلات زودبازده به بانک‌ها معرفی شده‌اند و این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

ایلنا: معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران گفت: تاکنون ۲۳۰۰ میلیارد تومان توسط بانک‌ها در قالب تسهیلات زودبازده به متقاضیان اشتغال در استان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط‌ عمومی استانداری تهران، نعمت الله ترکی صبح امروز در جلسه شورای اشتغال استان تهران افزود: از سال ۸۴ سقف و رقمی برای استان در مورد تسهیلات زودبازده در نظر گرفته شده که تاکنون نزدیک به ۲۳۰۰ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

ترکی تصریح کرد: مجموعاً قریب به ۶۷ هزار طرح در شورای اشتغال استان به تصویب رسیده که تعداد ۲۸۴۵۲ از این طرح‌ها جهت دریافت تسهیلات زودبازده به بانک‌ها معرفی شده‌اند و این تسهیلات را دریافت کرده‌اند و در واقع می‌توان گفت که ۶۷ درصد از اعتبارات تخصیص یافته به تسهیلات زودبازده محقق شده است.

وی افزود: همچنین تعداد ۲۵۴۳۷ طرح از مجموع طرحهای مصوب در کارگروه اشتغال به بهره‌برداری رسیده و مجموعاً ۸۰۵۱۰ فرصت شغلی در این طرح‌ها ایجاد شده است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران تأکید کرد: کارگروه اشتغال استان هردو هفته یکبار تشکیل جلسه خواهد داد و به بررسی و رفع مشکلات و موانع بر سر راه اشتغال می‌پردازد.

ترکی افزود: بانک‌ها در فرصتی ۱۵ روزه مهلت دارند تا طرح‌ها را مجدداً بررسی کرده و اگر طرح قابلیت دریافت تسهیلات زودبازده را نداشتند آن‌ها را مجدداً به دستگاه‌ها ارجاع دهند.

وی گفت: پرداخت ۷۳ میلیارد وام برای مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است که نیازمند همت عالی از سوی بانک‌ها است و در واقع بانک‌ها تکلیف قانونی دارند که این وام‌ها را بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز