خبرگزاری کار ایران

زنان سرپرست خانوار منطقه ۱۰ تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند

کد خبر : ۱۱۶۰۶۱

در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار شناسایی و مشخصات آن ها در بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده و اقدامات لازم جهت دریافت کارت بیمه تکمیلی ۴۵۰نفر شامل زنان سرپرست خانواری که نام آن ها در سامانه امور بانوان منطقه ثبت شده و فرزندان دختر مجرد تا ۳۵ سال و پسر زیر ۱۸ سال سن دارند صورت گرفته است.

ایلنا: زنان سرپرست خانوار و فرزندان آن ها با هدف توانمندسازی و ایجاد آرامش روانی نسبت به تامین هزینه های درمانی بیمه تکمیلی می شوند.

به گزارش ایلنا، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس اجرای سیاست های مدیریت شهری در خصوص توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، اداره اموربانوان منطقه نسبت به شناسایی بانوان سرپرست خانوار و بد سرپرست که تحت حمایت هیچ نهاد و ارگانی نیستند اقدام کرد.

وی با بیان این که طرح بیمه تکمیلی زنان سرپرست خانوار از سوی ستاد توانمند سازی بانوان شهر تهران با هماهنگی شرکت بیمه سینا در حال اجراست افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر از بانوان سرپرست خانوار شناسایی و مشخصات آن ها در بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده و اقدامات لازم جهت دریافت کارت بیمه تکمیلی ۴۵۰نفر شامل زنان سرپرست خانواری که نام آن ها در سامانه امور بانوان منطقه ثبت شده و فرزندان دختر مجرد تا ۳۵ سال و پسر زیر ۱۸ سال سن دارند صورت گرفته است.

به گفته شهردار منطقه، ارائه تسهیلات و خدمات درمانی، افزایش ارتقای سلامت روانی و جسمی حمایت برای تامین بخشی از هزینه های درمانی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

عظیمی همچنین در ادامه از توزیع بسته لوازم التحریر درمیان فرزندان زنان سرپرست خانوار خبر داد و یاد آور شد: برای کمک به زنان سرپرست خانوار در تهیه لوازم مورد نیاز برای تحصیل فرزندانشان با توجه به بررسی های انجام شده در منطقه ده ها بسته لوازم التحریر شامل: مداد، خودکار، پاکن، دفتر، کتاب های کمک درسی و سایر اقلام مورد نیاز بر اساس مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه نیز با عنوان طرح استقبال از مهر تهیه و توزیع شده است.

زنان سرپرست خانوار ساکن در منطقه می توانند برای اطلاع از طرح بیمه و توزیع لوزم التحریر با اداره امور بانوان منطقه به شماره ۵۵۱۷۶۵۲۴ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز