خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با ایلنا:

بهره‌برداری از فاز نخست شهر آفتاب / تکمیل مجموعه کامل شهر آفتاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۴۰

پیش‌بینی مدیریت شهری بر این است که نمایشگاه فرهنگی را در اراضی عباس‌آباد و نمایشگاه صنعت و سایر موارد در فاز اول شهر آفتاب برگزار شود.

ایلنا: سخنگوی شهرداری تهران از بهره‌برداری از فاز نخست شهر آفتاب در سال ۹۳ خبر داد و گفت: مجموعه کامل شهر آفتاب در دوره مدیریت جدید محمدباقر قالیباف به اتمام می‌رسد.

سید محمد ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره روند ساخت شهر آفتاب اظهار کرد: هم‌اکنون مشغول ساخت و ساز در فاز نخست این پروژه هستیم و فاز اول آن در سال ۹۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی مدیریت شهری بر این است که نمایشگاه فرهنگی را در اراضی عباس‌آباد و نمایشگاه صنعت و سایر موارد در فاز اول شهر آفتاب برگزار شود.

سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه ساخت و ساز پروژه شهر آفتاب با همکاری بخش خصوصی در حال انجام است تأکید کرد: کل مجموعه شهر آفتاب در چند فاز در این دوره مدیریت شهردار تهران به اتمام خواهد رسید و تلاش خواهیم کرد آن را به بهره‌برداری نیز برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا پروژه شهر آفتاب که در جنوب شهر تهران در حال ساخت است چندین سال است کلنگ آن به زمین خورده است اما به دلیل نبود اعتبارات لازم اتمام آن تاکنون به طول انجامیده است. همچنین برای تسهیل در تردد رفت و آمد به این مجموعه، یک ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است که به گفته معاون شهردار قرار است همزمان با افتتاح فاز اول آن متروی آن نیز به بهره‌برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز